Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegenwoordig valt het mij tegen wat je in de losse verkoop nog aan pareltjes ziet. Ik ben altijd op zoek naar producten die uit het assortiment zijn, maar de oogst is karig de laatste jaren.

Dit jaar wel voor het eerst shoppen in Duitsland. Om me in te houden een lijstje gemaakt, maar ik vrees het ergste. Ik zal wel met een bult pijlen thuiskomen :bonk:

Hmm heb het gevoel dat ik genoeg heb, maar mocht ik de wtf box ergens voor 39,95(zonder extra 30€) kunnen bestellen, dan doe ik dat meteen. Klote box irriteert me mateloos:bonk: Haha

Normaal gesproken niet, maar vandaag kon ik me niet inhouden.
Nog een Panter van Wolff weten te bemachtigen. Echt een cake waar ik vaak over getwijfeld heb maar nooit heb gekocht.
Ook nog even langs Witte Tenten in Eemnes gereden en daar wat losse impulsieve aankopen gedaan. :D

Normaal altijd traditie !
Dit jaar mijn losse verkoop budget besteet aan mijn kleine broertjes even laten beleven wat ik altijd had vroeger , met de lijsten elke fitriene kast kapot staren!

afgelopen maanden met bestellen mijn budget al 3x naar boven aangepast, het is nu dan ook echt klaar.
heb me moeten inhouden in de winkels vanmorgen, maar heb niks extra meegenomen :)

Dat zal me echt niet gebeuren,heb 2 weken terug een nieuwe cv ketel moeten kopen omdat de oude overleden was en niet meer gefixt kon worden (24 jaar oud) :shocked:
Mijn vuurwerk zit dus in de installatie+aanschaf van een HR ketel,krijg ik t ook warm van :D

Op de laatste verkoopdag sowieso niet, dan ben ik te druk met de boel klaar maken voor de avond. Alleen de eerste verkoopdag valt er nog wel eens wat kleins in het mandje, net zoals vandaag. 10pakjes Stinger Bees voor het vrouwtje omdat ze die zo leuk vind.

vandaag 2 producten extra gekocht, de I'm Fan van china red en de Mama Mia van Katan.
Op internet dacht ik dat het singleshots waren van een cm of 10 groot, eenmaal in de winkel bleken het flinke jongens te zijn.
Ik ben benieuwd maandag hoe ze het doen.

Haha die poepende baby heb ik ook besteld 6x:p

Verder koop ik de laatste dag niks meer in, ik ken me zelf en weet dat ik dan weer met teveel thuis kom en dan later denken van " wat moet ik hier mee "

Net via Marktplaats nog €65 verdiend... :devil: Denk aan een I Am Fan en White Red Rebel :D en ik moet nog Bomba Rockets...oeps alweer over budget haha :D

White Red Rebel was op dus maar een Mad Twister gedaan. Nog 2 China Red fonteintjes, Caff Color Moon en dus die I Am Fan en Bomba Rockets. Genoeg.

De schade viel me...

1x 1,0" Final Gold compound
1x Valk Limited Edition 150
2x 50 Thunderkings
2x Vuurwerktotaal XXL Crackling Balls
2x Broekhoff Super Crackers (kanonslagen uit 1995)
1x Proline Teide on Fire
1x Proline Mini (6 stuks)
1x Proline Happy Piramid (2 fonteinen)
1x Broekhoff Red Dawn
2x ABA Ratlle Baaang
2x ABA Scream Machine
2x ABA Devil Scream
1x Katan Mama Mia

De schade viel me...

2x 50 Thunderkings
1x Proline Teide on Fire
1x Broekhoff Red Dawn
2x ABA Ratlle Baaang
2x ABA Scream Machine
2x ABA Devil Scream
1x Katan Mama Mia

Netjes ingehouden :thumbup:

De schade viel me...

2x 50 Thunderkings
1x Proline Teide on Fire
1x Broekhoff Red Dawn
2x ABA Ratlle Baaang
2x ABA Scream Machine
2x ABA Devil Scream
1x Katan Mama Mia

:shocked: :shocked: :shocked:

Zat in de auto voor je het door had zeker :p

In het verleden op de 31ste nog wel eens in de auto gesprongen voor een bliksem bezoek naar olen.maar de laatste paar jaar niet wel spijt van(korstondig)men moet toch een keer zeggen genoeg is genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan