Cobra 3 BP 2

Verwarring geeft het zeker... Zoals in een nieuwbericht te lezen was vandaag; val je al op als je met een aansteker speelt... dan gaat men al 'onderzoek' naar je doen. Je zult maar als niet wetende leek met een pakje van deze knaller van de winkel naar huis lopen de 30ste... een uur later komt een heel team binnengevallen tijdens de gourmet :copper: :bonk:

hahahah :p

Verwarring geeft het zeker... Zoals in een nieuwbericht te lezen was vandaag; val je al op als je met een aansteker speelt... dan gaat men al 'onderzoek' naar je doen. Je zult maar als niet wetende leek met een pakje van deze knaller van de winkel naar huis lopen de 30ste... een uur later komt een heel team binnengevallen tijdens de gourmet :copper: :bonk:

er zijn al wat voorbeelden van en het gaat de aankomende jaren steeds meer gebeuren dat de laatste dagen liefhebbers die legale spullen kopen ( o.a grote compounds ) wel even een bezoekje krijgen door een anonieme tip en waarschijnlijk de lul zijn door doorverbinden en/of de 25kg regeling :bonk:

De Cobra 3 BP 2 en de Little Cobra gaan dit jaar niet in de verkoop, Di Blasio Elio heeft vanwege kwaliteitsproblemen besloten ze niet op de markt te brengen dit jaar.

Kosten in nederland 11,99 voor een pakje van 5 als de vuurwerktoppers site klopt. Een maat van me was voor de eerste keer in belgie en heeft ze gehaald voor 15 euro.. helemaal blij dat ie cobra's had, arme jongen..

Ik zag vanochtend de regionale kabelkrant bij iemand, en Caff adverteert nog steeds met "De enige echte Cobra!" :rolleyes: en 't is ook het eerste wat je in een vuurwerktoppers webshop aanstaart, tot je doorklikt en te lezen krijgt dat ze niet leverbaar zijn. Wordt nog lekker op binnengeharkt :rolleyes:

Naar Duitsland? Want daar is het te koop dacht ik..
Ze staan nog in de Folders, neem aan dat het al geprint was :p

Ze zijn nog niet eens in nl geweest, Di Blasio vond zelf na een aantal testen door verschillende personen de kwaliteit niet goed en daarom zijn ze nooit uitgeleverd, folders en flyers waren idd al gedrukt. in duitsland hebben ze de cobra 3 bp 4 met 4 gram buskruit.

Vandaag 1 afgestoken (sorry kon me niet inhouden), was verrast door de goede knal! Voor mijn idee stuk harder dan menig nederlands rotje. Even lang als een C6 alleen wat dunner.. en slechter afgewerkt leek t. Zal binnenkort wel een filmpje uploaden.

Back
Bovenaan