Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is inmiddels 0:00 geweest en dat betekend oktober!!

Helaas was het vóór 0:00 al dat Skyradio Christmas live was op zowel nederland.fm als op de DAB+ frequentie. Kwam ik perongeluk achter nadat ik de verkeerde zender aanklikte in de auto (bedoelde SlamFM, die zit naast Skyradio). Dat was enerzijds toch wel fijn weer te horen, maar beetje jammer van het 0:00 moment.

Echter: Qmusic Summer is wel per 0:00 omgegaan naar Qmusic Christmas. Het icon is nog niet aangepast, maar de muziek wel! 100%NL heeft nu ook een online kerststation trouwens. Nummer 3 alweer :D

Het mag weer, ''legaal'' kerstmuziek luisteren. Geniet ervan!!

Het is een soort wedstrijd geworden, net als in welke winkel liggen als eerste de pepernoten.

https://www.radiofreak.nl/sky-radio-lanceert-vandaag-sky-radio-christmas-op-dab/

Hier ook al 4 dagen op rij de "Old Christmas Music" lijsten aan staan via Spotify. Ik had nooit aan radiozenders gedacht! Ga ik gelijk eens opzetten. Radio in de auto ook maar eens omzetten :kerst:

Sky .jpg

Blijft toch elke dag wel weer glimlachen als we dat mooie kerstmutsje zien in de auto :D

Vanmorgen wel een vragende blik van een collega bij het uitstappen hehe, maar lekker hoor, dat kerstmutsje op het scherm staat er mooi vaak op.

Hij staat hier laatste 2 weken wat minder op, vind het met het warme weer echt minder sfeervol. Hopelijk snel weer wat vaker erop.

Hier komen de gebruikelijke (hardstyle) kerstnummers al wel af en toe langs... Weer buiten geeft nog niet de sfeer die echt nodig is.

Ik ook andere jaren had ik er al eerder meer zin in maar met het warmere weer minder...denk nu het kouder wordt kom je sneler in de kerstfeer.

Inmiddels toch wel dagelijks de Christmas Station aan staan. Heerlijk terwijl ik sochtends na een koud fietstochtje in een warme trein terecht kom en het buiten nog donker is. De tijd vliegt helaas, want deze sfeer mocht van mij nog wel 3 maanden duren vandaag nu.

Helemaal eens Niels, de tijd vliegt voorbij. Het seizoen is alweer op de helft, maar gelukkig komen de mooiste dagen er aan. Hier staat hij inmiddels ook wel iedere dag aan, lekker nu het weer wat kouder is. Kriebels!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan