Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 uurs dienst, Skyradio op, beetje de cliënten op stang jagen door luidkeels mee te zingen. Mooie tijden dit.

Straks weer een tijdje in de auto, staat ie mooi weer aan, standaard nu al een week of twee. Enige jammere straks is dat Sky Xmas overgaat naar de normale zender en dat het logo op het scherm dan normaal is, bij Sky Xmas heeft ie een kerstmutsje. :wink:

Geen stress, dit is ook prima.

PXL_20221129_171744159.jpg

Mijn collega wordt er nu al helemaal gek van hahaha vooral "im dreaming of a white christmas" hahha die hele ouderwetse van nat king cole haha

Vandaag de hele dag naar Sky Radio Christmas Station geluisterd op het werk. Of mijn collega het ook zo leuk vond weet ik niet, maar ik heb er in ieder geval van genoten. :kerst:

Staat hier tog wel echt de hele dag op. Zowel thuis als in de auto. Mooie tijden dit.

Ja hoor, ook hier staat ie continu aan. Gaat er nu ook niet meer vanaf en zal hem zoveel mogelijk aanzetten tot de feestdagen.

Wat is nou lekkerder beetje door het forum heen gaan, hopelijk snel krantjes, kerstboom, muziekje en een lekker drankje!

Eindelijk voor mekaar dat op het werk de kerstmuziek op staat! Zij het alleen het laatste half uurtje, en dat er nog maar 1 collega is, maar toch voelt het als een overwinning :kerst:

Ben gek op de feestdagen in december, maar Skyradio trek ik heel slecht :rolleyes:
In de auto wil mijn vrouw het wel altijd opzetten, maar dan 15 minuten max. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan