groningerpyro
VWC lid
Ik ben niet bekend met de locatie van de demo's van broekhoff. Ken iemand me dat vertellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen seizoen waren daar ook een aantal vragen en onduidelijkheden over. De meesten van ons kennen Vakantieveilingen wel: je biedt op een artikel en als het klokje op 00.00 staat wint degene met het hoogste bod. Vakantieveilingen koopt de producten, reizen, activiteiten, enz. zelf in en verzorgt de veilingen. Het is dus niet zo dat wij de producten verkopen op Vakantieveilingen zoals hierboven werd geschreven, dat doet Vakantieveilingen zelf. Daar hebben we in die periode immers ook helemaal geen tijd voor...![]()
Eigenlijk koop je een voucher waarmee je het vuurwerk in een winkel die producten van Broekhoff verkoopt kan afhalen.Dan vraag ik mij toch het volgende af. Wij als particulier kunnen en mogen geen vuurwerk te koop aanbieden, tenzij we hier een vergunning e.d. voor hebben. Hoe zit het dan met vakantieveilingen? Ze kopen de boel op, hebben ze dan een eigen bunker of laten ze het bij jullie liggen totdat het wordt opgehaald eind van het jaar door de winnaars of hoe gaat dat dan? Ik kan mij heel goed voorstellen dat zij het wel inkopen maar het niet zelf fysiek opslaan, maar hebben ze wel een vergunning om vuurwerk op deze manier te verkopen of geldt dit dan niet? Zo nee, waarom mag een particulier zijn eigen legale vuurwerk dan niet ook aan de man brengen? Hmm.. nu ik het zo lees is dit meer een vraag aan een jurist of zo.. Hahaha![]()
Eigenlijk koop je een voucher waarmee je het vuurwerk in een winkel die producten van Broekhoff verkoopt kan afhalen.
Maar het zijn wel juist producten die zijn opgekocht, dus verkopen ze in principe geen voucher maar daadwerkelijk vuurwerk.
Quote: Het is bijna zover...
Ik zit klaar met de tomtom in mn hand...Welke locatie moet ik instellen en hoelaat?![]()
Bedankt voor opheldering! Iedereen snapt dat bijzondere tijden om bijzondere oplossing vraagt. Als dat een stream wordt is dat jammer maar begrijpelijk.Helaas veranderen de (lokale) maatregelen rondom Corona continue en dus kunnen we op dit moment nog niets zeggen over het definitief voor iedereen toegankelijk zijn van de demo. Theoretisch zou het in het slechtste geval zelfs alleen maar een stream kunnen zijn maar natuurlijk doen we er ALLES aan om iedereen bij de demo aanwezig te laten zijn. Het zou zo kunnen zijn dat we dit pas in de dagen vlak voor de demo kunnen bevestigen. Zodra we zekerheid hebben melden we dat uiteraard!