• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Chooêt] No.3 Match Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Filmpje

Hier een super goed filmpje, goede kwaliteit geluid.
Is niet van mij dit filmpje..

Ik vind dit echt een super filmpje. Ik heb nu een goede impressie op wat het zal zijn in het echt!

Vooral het stukje in slow-motion, met een goede bas in je oortjes voel je zowat de druk :p

Bedankt hiervoor :wink:

Inderdaad, wat een strijkers! Doen het zeer goed. Een stuk harder dan corsairs. Een zeer goede vervanger voor nitraten! Als de prijs 12,50 blijft is dit gewoon het knalvuurwerk product van zena.

hier komt echt een lekkere knal vanaf!!
een erg harde felle knal, wat hem ook extra hard maakt!
wel een minpunt bij mij weigerden er 10 van de 100!
en van mijn pirat strijkers weigerden er tot nu toe maar 8 van de 400!!
dus dat is wel een minpunt weet niet of hier andere ook last van hadden?

Ik had 10 weigeringen op 200 stuks ongeveer.
Maar de vertraging en het kopje waren erg netjes!!
Ook is de knal echt mega super voor een strijker, hij komt heeel dicht in de buurt van vele nitraten en vlinders.

ik had stuk of 15 weigeraars uit 100 maar ze knalden loeihard voor strijkers.

Laatst bewerkt:
Geen enkele weigeraar gehad, wel strijken ze iets minder makkelijk aan als Corsairs, maar wat een knallen.....enorm:D

Wat een knallers, de M10.000/Choeet Banger/silver cracker, de Weco Corsair, hij knalt ze er allemaal uit..goede vertraging, geen weigeraars en dat voor 12.50 euro. Ze deden gewoon pijn aan de oren...zieklijk hard....
Topstrijkers

Laatst bewerkt:
topstrijkers inderaad, weinig tot geen wijgeraars
een lange vertraging met een hele mooie knal!

Voor die 12,5 cent per stuk geweldige dingen!

pyro-tristan

Deze strijkers gaan echt ontzettend hard, zowel voor het formaat als voor de prijs. Over de pirats werd altijd gezegd dat ze harder gingen dan een kanonslag, maar hier past zachter dan een nitraat beter bij. Iedereen in de straat schrok zich een hoedje. De Corsairs heb ik meerdere malen gehad en die deden het goed maar naar mijn indruk, ook al had ik er dit jaar geen, gingen die niet zo hard als de no3 match crackers. Niet alleen qua knal zijn deze beter, ook qua strijkkop. De corsairs zijn heel moeilijk aan te krijgen, de no3 match cracker niet. Een minpunt is er ook, namelijk dat ze niet fel blijven gloeien als ze liggen te branden, maar zo erg is dat nou ook weer niet.

Ik heb er 3 doosjes van opgemaakt en ze gingen bijna allemaal af. Hoeveel het er niet deden weet ik niet precies maar het viel in ieder geval mee. Het zullen er niet meer dan 10 zijn geweest. Wat dat betreft kan het misschien nog wat beter maar 1 op de 30 die het niet doen is nog te overzien. De corsairs van vorig jaar waren pas een ramp, daarbij deed de helft het gewoon niet.

Het liefst zou ik een knaller als deze zien in de vorm van een kanonslag want strijkers vind ik in principe eigenlijk maar niks.

Deze strijkers waren niet normaal hard. Ik denk dat ze zeker in de buurt komen van een Chooet banger! Gewoon top strijkers voor een top prijs! Hier kan geen ander product tegen op kwa prijs / kwaliteit en zelfs knal verhouding.

Deze strijkers waren niet normaal hard. Ik denk dat ze zeker in de buurt komen van een Chooet banger! Gewoon top strijkers voor een top prijs! Hier kan geen ander product tegen op kwa prijs / kwaliteit en zelfs knal verhouding.

Gister een mogen proberen een woord: perfect!

Weet iemand toevallig of je ze kunt kopen bij Salon Roger of Drutti of Gerard Smeets? Want nu ik het zo hier lees wordt het een paar pakjes inslaan! En is het echt waar dat hij de Chooet Banger eruit knalt?

Laatst bewerkt:
Drutti zou ik niet weten, bij Salon Roger en G.Smeets zijn ze niet te koop. Wie weet binnenkort.
En als je de reacties heb gelezen weet je dat het de Chooet banger er uit knalt en het is zo!

Met veel verwachting een doosje aangeschaft en werd zeker niet teleurgesteld. Ze knallen toch redelijk hard, zeker in de straat, en vooral voor dit formaat strijker. Met daarbij de nette afwerking en constante vertraging is het voor de huidige prijs zeker een aanrader.

Weet iemand toevallig of je ze kunt kopen bij Salon Roger of Drutti of Gerard Smeets? Want nu ik het zo hier lees wordt het een paar pankjes inslaan! En is het echt waar dat hij de Chooet Banger eruit knalt?

Eruit knallen weet ik niet, maar ze knallen zeker erg goed, en knallen vergelijken is lastig. Maar het is een zeker goede concurrentie voor de chooet banger kwa knal, en dan nog niet eens over de super prijs gesproken, waar dus geen enkele andere knaller tegen op kan!

Weet iemand toevallig of je ze kunt kopen bij Salon Roger of Drutti of Gerard Smeets? Want nu ik het zo hier lees wordt het een paar pankjes inslaan! En is het echt waar dat hij de Chooet Banger eruit knalt?

je kunt ze niet echt vergelijken,
de chooet banger heeft een doffe knal en de chooet match cracker heeft een felle knal,
maar ik zou wel eerder voor de match cracker gaan:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan