China Thunder

12...Pff.. dit zijn volgens mij wel grote blokken, dus dat karton moet erg groot zijn denk ik zo haha!

12,50*12=€150.

Hmm.. Dat wordt een duur karton haha!

Oke, dan doe ik het zo denk ik,
8 X de China Thunder á 100 euro!(in V shape)
2 X de Secerit Salute á 50 euro!(in I Shape)

Wacht nou eerst even welke [knal]blokjes er dit jaar bij komen bij katan voor je weer een projectje gaat maken ;-)

daar heb je ook een punt inderdaad Danny, Maar zoals Mikeole aangeeft, Ben ik erg vroeg met mijn projectjes. En natuurlijk is er altijd de mogelijkheid dat er een goedkoper/beter product op de markt komt.Zo ja, kies ik die toch gewoon:)

Maar de china thunder is wel een topper als het zo bekijkt man!, 36 schoten voor 12,50!
En ik weet niet wat er op de markt gaat komen die dat kan verbeteren!

daar heb je ook een punt inderdaad Danny, Maar zoals Mikeole aangeeft, Ben ik erg vroeg met mijn projectjes. En natuurlijk is er altijd de mogelijkheid dat er een goedkoper/beter product op de markt komt.Zo ja, kies ik die toch gewoon:)

Maar de china thunder is wel een topper als het zo bekijkt man!, 36 schoten voor 12,50!
En ik weet niet wat er op de markt gaat komen die dat kan verbeteren!

Hoe meer potentiele projecten je nu hebt, des te meer tijd heb je straks om rustig te kiezen wat je gaat doen.
Maar idd, zo'n China Thunder project heeft veel potentie. Ik vind het goed dat je hier zeker naar kijkt ja! Het spreekt mij ook zeker aan!

Ook ik kan hier nu eens over na gaan denken :)

Deze cake is bijna op,dus tijd voor een nieuwe bestelling van dit artikel.Als er wensen zijn omtrent deze cake,laat het hier weten....Ik heb zelf ook al een idee,maar ideeën delen is nooit verkeerd.

Ik heb nog wel een tip Ronny. 36shots in één hoes ram, baaahhmmmm!

Word mijn tip beloond met een gratis karton??? :D

Back
Bovenaan