China Thunder

Top ding. Lekker tempo, goede knalen. Toppertje hoor. Zeker concurent voor de Silver Salute. :wink:

één woord SUPER!!!!!!!!!
zou me niks verbazen als hij alleen in de voorverkoop verkrijgbaar is
daarna uitverkocht

Heerlijk hoor, zeker ook door de finale. Tempo mocht persoonlijk net iets sneller.

Zal flink wat op mijn lijstje staan iig :D

Wat nog mooier is is dat vwl steenbergen hem verkoopt voor 15 euro per stuk :D Dat word denk inslaan! Als ik het durf om de Silver salute te laten staan voor deze..

Moeilijke beslissing! afgaand op een filmpje terwijl de Silver Salute mij afgelopen jaar onwijs heeft overtuigd!

deze komt op mij erg goed over! harde klappen zo te horen.. ik vind die sterren helemaal niet erg..ook niet bij de silver salute. ben blij dat deze ook in mijn collectie zit!

Ik heb er alvast 5 in mijn bestelling staan. Als ze echt supergoed blijken te zijn dan kan daar nog gerust bijkomen! :D

Vraag me af offie beter is dan de silver salute. Ik neig naar de china thunder gezien deze 35% goedkoper is... en als je deze met een groot aantal tegelijkk schiet kan dat aardig wat tientjes besparen... Hmm ik wacht nog even af.

9,50 euro goedkoper dan de advies prijs van de Silver salute jep.
Verder is het grote verschil dat er in onze cake geen mines in zitten maar gewone tails met knal.

Tails zie ik niet op het filmpje. Ik wacht rustig een demo af, voordat ik eventueel tot koop overga. Van de Silver Salute weet ik al wat ik kan verwachten...
Hij lijkt wel harder te gaan dan de Thunderation in elk geval.

Ik heb deze ook nog even in de wachtij staan tot na de demo, hopelijk worden de china thunder en silver salute allebei na elkaar geschoten in steenbergen.
Op basis van de verschillende filmpjes valt nog niet echt een winnaar aan te wijzen, maar we zullen het zien :)

Iemand een idee hoeveel er in een karton zitten ?

Kun je geen youtube bekijken? Het is met een kroontje. Welliswaar een iets minder volle dan de silver salute maar de knal s wel goed

Back
Bovenaan