The Fan

Zoals op het bovenstaande filmpje te zien is. Is hij erg goed. Ik heb hem gehad. En moet zeggen dat ik verbaasd was! Grote gouden mines met prachtige gouden willows. De crackling is wel vet. Al vind ik dat het teveel wordt gebruikt.

Ook ik was blij verrast!

Felle crackling en die gouden willows blijven ook goed hangen!
Minpunt is toch wel de tijdsduur die ik erg kort vind, maar je kunt niet alles hebben met een waaier.

Topper!

Ik vond dit ding echt één van de allerbeste fanshapes van de avond! Die timing van de salvo's is gewoon echt helemaal perfect! Tegelijk omhoog, tegelijk de burst, tegelijk het boeket, alles knalt even hoog.
De boeketten zelf zijn ook prima gevuld, en de mines vullen de straat ook erg mooi. Tuurlijk is de tijdsduur erg kort, maar de cake kost ook slechts €45,- Het is een kort maar bijzonder heftig stuk vuurwerk! Wat mij betreft een dikke aanrader!

Kan me alleen maar bij bovenstaande posts aansluiten. Ik heb nooit zoveel fanshapeds, omdat ze vaak al erg duur zijn en snel voorbij, maar deze was z'n 45 euro dubbel en dwars waard! Supermooie, grote effecten, goede timing en hij duurde voor een fan toch nog best lang. Ik heb 'm als finale voor een doorlontproject gebruikt en daar is ie ook echt perfect voor!

Dit is echt een fijne bak; enorm breed en hoog. En daar had ik me een beetje in vergist. Ik had 'm midden op straat gezet en ben er vanaf de stoep naar gaan staan kijken. Toen-ie begon, moest ik helemaal naar achteren om ten eerste niet gegrild te worden en ten tweede om de effecten goed te kunnen zien. Zo kolossaal! Volgend jaar schaf ik 'm weer aan, maar dan zet ik 'm wat verder weg.

Niemand heeft deze zelf op film gezet? :( kan er ook geen straatfilmpje vinden nml.

Deze cake heeft zeker mijn interesse gewekt. Vond 'm op de productfilmpjes al beter overkomen dan The One, wat nu dus bevestigd wordt. Heb dit jaar wel zin in een vette, felle waaier :)

Ik kan maar 1 ding zeggen: WAT EEN GEWELDIGE BAK GEWELD!! Dit jaar voor het eerst de Fan gehad, maar jonge jonge jonge wat een pot geweldige gouden effecten in combinatie met blauw. En de effecten waren zeer goed uitgewerkt, goed getimed!!! Volgend jaar zeker weer!!!!!!!

Had hem nog staan van vorig jaar, maar wat een bak zeg, ongekend mooi! :D
Helaas had ik de camera onscherp staan, maar hij was echt genieten, full sky en heerlijk breed, een prima prijs voor zo'n bak!

ach jongens, hij was bij mijn dealer maar 250 10 centjes!
erg jammer dat ik hem niet heb kunnen kopen:cry:

hopen dat hij dat dit jaar weer is!

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 826
Artikelnaam: The Fan
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 2000 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 42 Schoten
Effectomschrijving: Fanshape cake van de bovenste plank. Meerdere mooie effecten en prachtige heldere sterrenkleuren! Een aanrader!
Tijdsduur: 20 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €47,50

http://www.youtube.com/watch?v=BZYWLBF48Hw

Back
Bovenaan