Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier ook 4 van afgestoken, maar verre weg van hard.
Van mij mogen ze deze cake best skippen uit het nederlandse assortiment.
De knallen zijn namelijk niet harder dan die van een doorsnee sierpot.
Heb deze ook 8 keer gehad en viel me best tegen
Knallen gaan duidelijk veel zachter dan elke andere knalcake
die ik dit jaar gezien/gehoord heb.
Maar voor de prijs van 10 euro kan je natuurlijk ook niet de wereld verwachten.
De knallen lijken niet hard te zijn, maar vergeet niet dat deze vrij hoog schiet. Naar mijn idee een stuk hoger dan bijv. Silver Salute.
Een aantal schoten knalden bij mij een stuk lager en dat waren flinke knallen. Wat minder liftingcharge zou die mooier zijn als het mogelijk is
Heeft iemand misschien een vergelijking met een mc thunder(ongeveer de zelfde prijs). Vond hem op de lokale demo behoorlijk zacht :( Gelukkig niet genomen dus.
Cake gezien doordat Viva la Bang hem had inderdaad. Het is geen bijzondere knalcake, gewoon simpel, knallen zijn niet denderend hard, maar goed, de prijs maakt toch weer wat goed dan. Vind het geen miskoop, maar ik zou zelf toch eerder voor een Thunder Salute of Hoogmoed gaan voor nog wat minder geld en die hebben toch wat extra.
Het tempo was inderdaad niet denderend maar de knallen waren redelijk en gewoon ti-boeketjes. Gezien de lange duur, het aantal schoten en de prijs is het naar mijn mening een leuke cake om meerdere van door te lonten. Maar om los af te steken is het inderdaad niet zo'n topper.
Volgend jaar zitten er denk ik wel weer een aantal in het 10uur project.
Ik heb het idee dat het tempo van de versie op dit filmpje wel wat lager dan gemiddeld lag. Mijne schoot zich vrij snel leeg. Op het eind waren er zo'n 8 bombettes tegelijk.
Ik blijf erbij dat het een lekker ramblokje is maar meer ook niet. Er zijn betere knalcakes. Al is dit geen slechte gezien zijn prijs.
Dit vind ik echt een van de betere knalcake en dan heb ik het puur over de prijs kwaliteits verhouding.
Hij schiet in een lekker tempo door en de knallen zijn zeer goed te noemen. Hopelijk komt Katan dit jaar met een groter broertje in dezelfde prijsklasse
Deze had ik nog over van vorig jaar en hij knalde heel lekker, we hadden hem in een projectje gezet met een paar andere knalcakes en hij was niet de minste van allemaal.