China Thunder

Ik hoop dat het wel iets is. Heb er 20 besteld. Ik lont er tien met visco lont door en 10 met Qfuse. Even afwachten tot de 31e want dan kan ik er pas over oordelen. Ik zal alles op film zetten zodat iedereen er van kan genieten.
Weet iemand hoeveel 1 blokje weegt en hoeveel er in een karton zitten? Dit i.v.m. het tillen van de blokken.

Gr.

Nou dan is hij voor deze prijs nog steeds goed te doen. De normale Thunderking kost 15 euro en heeft 25 schoten. Deze voor dezelfde prijs/ goedkoper met meer schoten. Ik vind het een mooie deal.

Je moet inderdaad geen Silver Salute verwachten, maar slecht vond ik de knallen zeker niet! :D Er zitten er sowieso 4 in het 10 uur project dit jaar. :rolleyes:

Ben hier een filmpje van tegen gekomen, waarbij hij alleen wel per wordt geschoten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
slechts 4 potten afgestoken op dat filmpje...

komt naar mijn mening overeen met de Thunderking. Best leuk. Voor overdags en in de avond

Ik blijf erbij dat dit gewoon een lekkere rambak is. Gewoon lekkere knallen, salutes, mooie prijs. Niks mis mee. Doorsnede knalblok denk ik.

even rekenen heb 2x mc big thunder 200 schoten €119 totaal 1000gr
8x china thunder 288 schoten €100 totaal 4000gr
gelukkig heb de mc gekregen
denk dat anders de keus niet moeilijk was

even rekenen heb 2x mc big thunder 200 schoten €119 totaal 1000gr
8x china thunder 288 schoten €100 totaal 4000gr
gelukkig heb de mc gekregen
denk dat anders de keus niet moeilijk was

Dit klopt alleen niet,zit 240 gram in de china thunder.

Dit klopt alleen niet,zit 240 gram in de china thunder.

Er zit geen 240 gram in de china thunder maar 118.8 gram, dit staat tevens ook op de verpakking als je effe gaat kijken :). Dit is ook meer realistisch als je denkt aan de silver salute die ook 240 gram heeft met hardere knallen en nog mines erbij :wink:

Er zit geen 240 gram in de china thunder maar 118.8 gram, dit staat tevens ook op de verpakking als je effe gaat kijken :). Dit is ook meer realistisch als je denkt aan de silver salute die ook 240 gram heeft met hardere knallen en nog mines erbij :wink:

Het gaat er mij meer om dat ze zeggen dat het een 500 grammer is,terwijl dit dus helemaal niet zo is.:)

Ik vond het een redelijke knalcake, niet bijzonder hard (gewoon doorsnee), eigenlijk ook niet de adviesprijs waard, maar 12 stuks tegelijk, klinkt toch best wel lekker:)

Back
Bovenaan