China Red Thunder [Uitloop]

Idd lucky bij mij ook : 6,95.
Op de filmpjes vindt ik ze goed knallen, ik neem hier wel een paar pakken van.

cimg1862s.jpg
cimg1863q.jpg

Net getest, toppertjes!
Heb er 150 dus was erg benieuwd.. de knal is erg goed (asian thunder waardig denk ik zo, allebij na elkaar afgestoken, tja iedereen ervaart een knal anders maar gewoon lekker hard) en een mooi effectje!

Voor mij een topper, zeker vanwege de prijs (6,95 per 24 hier :))

Ohja, wil er nog aan toevoegen dat de bouwkwaliteit mss wel iets beter kon, voetjes vallen er zo af. Verder niet heel erg ofzo,kan je er zo weer opzeggen.

Ook hebben ze een erg lange lont wat opzich best goed is, duurt lang voordat ze afgaan. Soms ook best vervelend en zeker de eerste keer dacht ik even dat hij weigerde. :P

Dit was gister voor mij de verassing tussen de nieuwe single shots die ik had. Er kwam echt een flinke knal vanaf met een mooi groot Ti-boeket. En ik stak deze gelijk na een binkie af en ik moet zeggen dat ik deze China red thunder harder vond gaan als de binkies dus ik heb een goede vervanger gevonden die ook nog eens goedkoper is!

Harder als een binkie? Ik zal deze vandaag ook proberen te testen. Het is alleen super druk hier.

Mooie verpakking trouwens. Beter als per zes, ze vallen er niet zomaar uit.

Heerlijke single shots, Goede lange lont en goed afgewerkt.
Er zitten alleen maar 3 ipv. 4 effecten in mijn doos. Ze zijn genummerd met A, B en C.
A heeft een crackling effect.
B heeft een Rood Palm effect.
C heeft een Groen Palm effect.

Groetjes :)

jammer genoeg waren deze uitverkocht in de vuurwerkhal en niet geleverd bij verbakel. Heb de single shots van verbakel gekozen en die knallen ook lekker, 5 verschillende effecten per doosje.

als ze niet meer geleverd worden krijg je dan andere thunderkings kwa prijs

of zoveel thunderkings als het aantal

bijvoorbeeld : deze zijn uitverkocht krijg ik verbakel shocks als vervanging en dan hoor ik 4 pakjes te krijgen of meerdere pakjes als je naar de prijs gaat kijken ??

als ze niet meer geleverd worden krijg je dan andere thunderkings kwa prijs

of zoveel thunderkings als het aantal

bijvoorbeeld : deze zijn uitverkocht krijg ik verbakel shocks als vervanging en dan hoor ik 4 pakjes te krijgen of meerdere pakjes als je naar de prijs gaat kijken ??

Lijkt me wel idd.

Back
Bovenaan