Cees van der Horst Breda

Ik vind het nog steeds knap: Er is feitelijk nog niks gebeurt en weer komen de emmers met stront massaal te voorschijn......

Misschien ligt daar het knelpunt ook wel bij deze winkel, dat er gewoon niks gebeurd waar klanten om vragen/recht op hebben?

Ik vind het nog steeds knap: Er is feitelijk nog niks gebeurt en weer komen de emmers met stront massaal te voorschijn......

Dit is feitelijk onjuist. Er is dit jaar een batch Dragon Boxen van Evolution afgekeurd. Er is dus zeker wat gebeurd. Ik heb in januari 2020 een Dragon Box 3 besteld bij deze winkel. Tot op heden niks gehoord hier over, terwijl deze afkeur wel impact kan hebben op mijn bestelling.

Kan niet iemand vanuit VWC contact opnemen? Zij stellen hun platform beschikbaar voor een actie aan hun leden. Lijkt me niet meer dan logisch dat zij zich hard willen maken dat er gewoon netjes geleverd wordt aan hun leden?

Moderators? Misschien ff opkomen voor je leden!

Zij vertegenwoordigen toch dit forum waar deze actie in samenspraak op is gehouden toch? Of zie ik wat over het hoofd?

En zij hadden kunnen voorzien dat het zo'n shit show werd? Je denkt dat ze wel gaan luisteren als er een bericht komt vanuit VWC? Ze hebben je gedwongen hier te bestellen? Volgens mij zit Breda hier niet meer op het forum? Ik heb het verder niet in detail gevolgd hoor, en ik weet ook niet of de moderators al eens een berichtje hebben gestuurd maar feit blijft dat de moderators ook maar vrijwillig moderator zijn en in die zin ook dus ook maar passanten zijn. Om de verantwoordelijkheid in hun schoenen te schuiven vind ik te ver gaan. Ik had zelf op elke mogelijke wijze contact met ze proberen te leggen en anders juridische stappen ondernomen.

En zij hadden kunnen voorzien dat het zo'n shit show werd? Je denkt dat ze wel gaan luisteren als er een bericht komt vanuit VWC? Ze hebben je gedwongen hier te bestellen? Volgens mij zit Breda hier niet meer op het forum? Ik heb het verder niet in detail gevolgd hoor, en ik weet ook niet of de moderators al eens een berichtje hebben gestuurd maar feit blijft dat de moderators ook maar vrijwillig moderator zijn en in die zin ook dus ook maar passanten zijn. Om de verantwoordelijkheid in hun schoenen te schuiven vind ik te ver gaan. Ik had zelf op elke mogelijke wijze contact met ze proberen te leggen en anders juridische stappen ondernomen.

Waar zeg ik dat zij verantwoordelijk zijn?

Zij zijn het gezicht van dit forum en ze hebben nou eenmaal als mod ook een verantwoorddlijkheid vind ik om op zijn minst van zich te laten horen en op te komen voor hun gebruikers. Lijkt me niet al te veel gevraagd toch?!

Waar zeg ik dat zij verantwoordelijk zijn?

Zij zijn het gezicht van dit forum en ze hebben nou eenmaal als mod ook een verantwoorddlijkheid vind ik om op zijn minst van zich te laten horen en op te komen voor hun gebruikers. Lijkt me niet al te veel gevraagd toch?!

Je zegt letterlijk in je bericht dat ze een bepaalde verantwoordelijkheid hebben. Weet je ik vind het best, iedereen succes met deze zaak dit jaar. Ik heb hier niks besteld en zou het ook niet doen.

Je zegt letterlijk in je bericht dat ze een bepaalde verantwoordelijkheid hebben. Weet je ik vind het best, iedereen succes met deze zaak dit jaar. Ik heb hier niks besteld en zou het ook niet doen.
Om op te komen voor hun leden… ik zeg nergens dat ze verantwoordelijk zijn voor deze situatie

Geld terug eisen, niet gaan zitten wachten dat je straks andere producten in je mik geschoven krijgt.

Ik heb na lange tijd m'n geld terug en dit weer heerlijk ergens anders uitgegeven. Ja ik ging meer betalen, maar ik ben opgelucht. Kom daar nooit meer.

Om op te komen voor hun leden… ik zeg nergens dat ze verantwoordelijk zijn voor deze situatie

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen, haha. Ik heb het er niet over dat jij zegt dat de moderators verantwoordelijk zijn. Ik heb het over een 'bepaalde verantwoordelijkheid', in deze dat de moderators zouden moeten opkomen voor de leden van VWC. Daar ben ik het mee oneens. Lees je eerste bericht nog even terug. No hard feelings either.:p

Aaaaand back on topic.

We hebben eerder al eens het verzoek neergelegd om op het forum te reageren toen het van belang was tijdens de actie, we hebben echter geen inspraak of invloed daarop, dit blijft hun keuze. Ze hebben daar overigens destijds wel opvolging aan gegeven, met klanten zijn afspraken gemaakt en die afspraken lopen buiten het forum of topic om ook.
Gemaakte afspraken met hen zijn via de contactmogelijkheden van de winkel op te volgen door de besteller, het forum is daarvoor geen geschikt kanaal. Het is tevens aan Breda om te kiezen of ze hier op het forum willen reageren.

Winkelactie-topics zijn nooit in samenwerking met VWC, dit is ook dikgedrukt terug te vinden in het topic met info over winkelacties.

Ook hier ineens een terug betaling van deze winkel terwijl ik de bestellingen al 2 jaar door schuif. Prima geld is nu ergens anders besteed en mij zijn ze kwijt als klant. Kreeg ook de afgelopen 2 jaar geen contact met hun.

Ook hier ineens een terug betaling van deze winkel terwijl ik de bestellingen al 2 jaar door schuif. Prima geld is nu ergens anders besteed en mij zijn ze kwijt als klant. Kreeg ook de afgelopen 2 jaar geen contact met hun.

Mischien ligt dat ook aan je zelf. Ik stuur 1 email en alles is uitgezocht voor mij. En nee ik heb geen aandelen. Mischien bepaalt de toon die je zet ook hoe je behandeld word.

Mijn laatste sausje in dit draadje is een pure aanname als gevolg van logisch nadenken.

Eerst moest het geld op de rekening blijven staan en werd iedereen heeel vriendelijk verzocht bestellingen door te schuiven (liquiditeits dingetje). Nu kan men datzelfde vuurwerk voor een veel hogere marge verkopen als gevolg van ‘inflatie’ en is het lucratief om oude orders te annuleren en die artikelen veel duurder te prijzen en verkopen (eigen belang dingetje)

Succes iedereen. Mooi popcorn moment als men hun gezicht wel laat zien, maar ik zou het ook niet meer doen als ik in hun schoenen stond. Die twee jaar later radiostilte over de hele linie kan men hier niet meer goedmaken (zeker niet met de tone of voice waarmee zij doorgaans communiceren). Het leed is al geschied, repareren en verder.

Het forum is er ook niet de juiste plek voor. Mensen vanaf de zijlijn zoals ik gaan er dan bijvoorbeeld ook wat van vinden.

Je hoeft er natuurlijk niet voor gestudeerd te hebben om te weten dat de theorie van bonzo26 zeer waarschijnlijk juist is. No offence natuurlijk bonzo26, misschien heb je juist wel gestudeerd :p:wink:
Tja, om het zacht uit te drukken: niet erg netjes.
Helaas lijkt het momenteel niet zoveel uit te maken wat je als vuurwerkwinkel doet, het verkoopt toch wel :bonk:

Mischien ligt dat ook aan je zelf. Ik stuur 1 email en alles is uitgezocht voor mij. En nee ik heb geen aandelen. Mischien bepaalt de toon die je zet ook hoe je behandeld word.

Ook ik heb een keurig antwoord gekregen op een vraag die ik per mail stelde. Als je ze gewoon behandeld zoals je zelf behandeld zou willen worden, gaat er een wereld voor je open.
Bekijk het nou eens van de positieve kant.... Ze kunnen ook alle bestelling annuleren en al je bestelde vuurwerk voor een hogere prijs verkopen aan een ander.
Je hebt namelijk geen poot om op te staan zolang de goederen niet geleverd zijn.

Veel aannames, veel stress terwijl er eigenlijk nog niks is. Schijnbaar dus nieuw management. Laten we die eerst een kans geven.

Mijn ervaring met deze zaak is gewoon goed. Laatste keer sfeervol hier in de nacht mijn freakbestelling opgehaald. Compleet en wel. Meerdere orders waren netjes samengevoegd en ik miste niks. Ik meen dat ik binnen 10 minuutjes weer buiten stond.

Mijn bestelling van dit jaar is onderdeel van twee doorgeschoven jaren. Communicatie vond ik prima. Zelfs een toffe gratis compound aan mijn bestelling toegevoegd als blijk van waardering.

Als je eerdere ervaringen dusdanig slecht zijn dan snap ik dat je het allemaal erg spannend vindt, maar dat is helaas de gok die je maakt.

Als ze dit jaar gewoon alles leveren wat ik besteld heb dan hoor je mij niet klagen. En één (waardige) vervanger op een grote bestelling kan ik ook nog wel mee leven. Er zijn namelijk nog een aantal factoren die meespelen en soms gaat dat helaas mis.

Ik zie het graag positief in! Al genoeg gemekker gehad afgelopen twee jaar om nu al in te gaan zitten over een 'wat-als' situatie.

Bij mij gaat de doorgeschoven bestelling gewoon door. Kreeg ook nog een bericht dat ik nog gratis vuurwerk uit kon zoeken met een kortingscode als blijk van waardering voor het doorschuiven. Geen bericht van spullen niet op voorraad etc. Dus ga uit van een goede afwikkeling (Eindelijk)

Back
Bovenaan