Het is gewoon erg jammer dat deze winkel sinds corona zo afgegleden lijkt te zijn.
In ieder geval kwa communicatie en de omgang met het verbod.
Nu is communicatie nooit hun allersterkste vak geweest, echter werd dat altijd ruimschoots gecompenseerd met de rest.
Ze hadden een top assortiment, lage prijzen en hadden gave extra's zoals de freakmiddag!
Ik heb zelf ook wel eens een dikke box daar gewonnen.
En ook op zo'n middag probeerde ze echt om iedereen tevreden te krijgen.
Tuurlijk gingen er ook genoeg dingen wel eens mis, ontbrekende artikelen en verkeerde vervangers, slechte tot geen communicatie. Dat hoort er denk ik (op communicatie na) wel een beetje bij bij zo'n grote freakwinkel. Als je de drukte om 00:00 zag zei dat genoeg.
Echter sinds corona is dat mooie wat ze opgebouwd hadden niet meer zichtbaar.
Geen communicatie op het forum, voor de mensen die besteld hebben geen duidelijkheid, geen outlet/freaksite.
Al met al lijkt het verworden tot een normale grote winkel met normale prijzen, alleen dan intens slechte communicatie (wat zo ongeveer een van de belangrijkste dingen is)
Dat is gewoon erg jammer!
En ik snap ook zeker dat mensen graag de door hun bestelde producten willen krijgen!
Als ik een bepaald product bestel wil ik die, geen andere.
Het lijkt sowieso wel of ineens overal alle oude voorraad weg is.
Genoeg sites met oude voorraden pangu en evo die nu ineens niks meer hebben staan, terwijl er officieel niet verkocht is. Sommige dingen blijven raar.
Zodra iets besteld is, moet het van de voorraad af en is het voor diegene die het gekocht heeft.
Maargoed, laten we eerst eens afwachten wat de praktijk gaat brengen.
Wie weet hebben ze het feitelijk prima voor elkaar en is uiteindelijk iedereen tevreden.
Nu hopen dat ze in ieder geval snel duidelijkheid scheppen voor iedereen.
Ik heb nu niks bij hun staan en afhankelijk hoe ze het oppakken ben ik volgend jaar weer van de partij, blijft het zo zijn ze me kwijt als klant.
Daaraan wil ik nog wel toevoegen dat het niet nakomen van beloftes die op papier staan, lees bijvoorbeeld 10% tegoed voor doorschuiven die ineens niet doorgaat, echt schandalig is. Dan ook nog stellen dat ze het niet verplicht zijn is kolder. Zodra je dat zwart op wit beweerd moet je je daar als winkel aan houden, veranderende omstandigheid of niet.