Cees van der Horst Breda

Benieuwd wat iedereen gaat halen van de 10% korting die men krijgt voor het doorschuiven van de bestelling al twee jaar op rij. :handsup::bonk:
 
Voor zover ik weet is Rolf de zoon van Cees eigenaar van bredavuurwerk. Maar interesseert me voorderest ook vrij weinig als ze mijn bestellingen maar gewoon hebben klaarstaan de 29e.
 
Damn zijn die bunker blasters en wicked whistles nu alweer op daar...
Had bestelling klaar staan maarnu hebben ze die weer niet erop staan :frusty:
 
Als ze nou eens wat beter waren geweest qua communicatie,had ik dit jaar echt nog wel wat extra dingen besteld bij ze.
Maar sowieso duurde het zo,n 8 maanden voordat ik eindelijk bericht terug kreeg over doorgeschoven orders.
Een week of 2 terug de vraag gesteld of alles wat ik besteld heb 2 jaar geleden, ook daadwerkelijk uitgeleverd word,dus niet dat ik straks met vervangers weg ga... maar zoals verwacht nog geen antwoord gehad.

Daardoor dus een extra bestelling gedaan bij een andere winkel ipv bredavuurwerk.
 
Als ze nou eens wat beter waren geweest qua communicatie,had ik dit jaar echt nog wel wat extra dingen besteld bij ze.
Maar sowieso duurde het zo,n 8 maanden voordat ik eindelijk bericht terug kreeg over doorgeschoven orders.
Een week of 2 terug de vraag gesteld of alles wat ik besteld heb 2 jaar geleden, ook daadwerkelijk uitgeleverd word,dus niet dat ik straks met vervangers weg ga... maar zoals verwacht nog geen antwoord gehad.

Daardoor dus een extra bestelling gedaan bij een andere winkel ipv bredavuurwerk.

Dit kan ik onderschrijven. Ik heb hier een Garden Party 2 en een RamBam 3.0 besteld. Producten die al jaren niet meer gemaakt worden. Ik wil gewoon weten of die er nog zijn of niet. Want daarom heb ik doorgeschoven.
 
Dit kan ik onderschrijven. Ik heb hier een Garden Party 2 en een RamBam 3.0 besteld. Producten die al jaren niet meer gemaakt worden. Ik wil gewoon weten of die er nog zijn of niet. Want daarom heb ik doorgeschoven.

Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.
 
Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.
Aandelen bij deze zaak ofzo? Als je een specifiek product besteld hebt en daar al 2 jaar op wacht wil je niet afgescheept worden / last minute voor het blok gezet worden met "kies maar een vervanger". Dan had je liever elders geshopt en zorgvuldig de afweging gemaakt welk ander product je daarvoor zou kopen, of proberen bij een andere zaak die specifieke producten nog te scoren. Ik begrijp de reactie van Daniel juist heel goed.
 
Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.

Je vergeet de klant die z,n bestelling 2 jaar laat staan uit goede bedoeling.
Maar die kunnen niet 'genomen' worden natuurlijk.

Een beetje duidelijke communicatie en er was niet zoveel onduidelijkheid geweest onder de klanten..

Maar thanks voor je bijdrage op dit forum, je 5e bericht en meteen al zoveel positiviteit:applause::bye:
 
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.
 
Je vergeet de klant die z,n bestelling 2 jaar laat staan uit goede bedoeling.
Maar die kunnen niet 'genomen' worden natuurlijk.

Een beetje duidelijke communicatie en er was niet zoveel onduidelijkheid geweest onder de klanten..

Maar thanks voor je bijdrage op dit forum, je 5e bericht en meteen al zoveel positiviteit:applause::bye:
Ok, schijnbaar is je bijdrage zoveel waard als het aantal berichten.
 
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.

Kun je ook op een normale manier reageren toch? Daarnaast kost een fatsoenlijke communicatie hun niks en maakt het voor bijzonder veel klanten de situatie duidelijk. Dat ze niks laten weten is iets wat je Breda zeker kwalijk mag nemen, helemaal omdat klanten al 2 jaar in principe hun geld daar hebben gestald.
 
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.

Je besteld een specifiek product dus mag je ook wel verwachten dat je dat geleverd krijgt. Dat ze 2 jaar niets konden verkopen is niet de zorg van de klant. Als ondernemer zijnde hoor je gewoon te communiceren maar dat doen ze hier blijkbaar weinig tot niet. Ik zou hier in ieder geval nooit bestellen, hoe mooi of goedkoop het assortiment ook is.
 
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.

Als ik geen oog zou hebben gehad voor de situatie, had ik gewoon mijn bestellingen geannuleerd. Maar ik heb voor dit bedrijf heel veel begrip opgebracht. Zeker het eerste jaar vroegen ze zeer nadrukkelijk of klanten hun bestelling alsjeblieft door konden schuiven. Ik heb dat gedaan. Het tweede jaar wederom.

Als vuurwerkliefhebber bestel ik producten die ik mooi vind, voor de prijs die ik er voor betaal.
Omdat daar twee zeer zeldzame producten tussen zitten, wil ik gewoon weten of deze er nog zijn. Dat hier geen duidelijkheid over wordt gegeven nadat ik de winkel twee jaar ter wille ben geweest door door te schuiven, is gewoon niet netjes.

De manier waarop je mensen die je niet kent wegzet, zegt meer over jou dan over mij. Ik heb met deze winkel altijd op een normale manier gecommuniceerd, ik heb meegedacht toen zij met een verbod te maken kregen (wat voor de winkeliers uiteraard heel veel kopzorgen heeft gegeven) en ben hen ter wille geweest.

Dat je mij wegzet als iemand die "op strepen wil staan want klant" klopt dus niet. Ik wil gewoon het vuurwerk wat ik heb besteld heb, waarbij deze 2 boxen in het speciaal. Als dat toch niet mogelijk is, wil ik op tijd weten wat de mogelijkheden zijn, zodat daar een passende oplossing voor gevonden kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.

Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.

Ok, schijnbaar is je bijdrage zoveel waard als het aantal berichten.

Als je je een beetje verdiept had hoe Breda vuurwerk de afgelopen 2 jaar met zijn klanten is omgegaan, dan had je bovenstaande reacties niet geschreven.
 
Als bredavuurwerk de afgelopen 2 jaar de communicatie op orde had gehad,hadden ze hun klanten gehouden.

Doordat ze gewoonweg complete radiostilte hielden,verloren veel mensen het vertrouwen in de zaak.
Als ik een vraag stel via email,verwacht ik binnen laten we zeggen 5 werkdagen wel een reactie terug.
Wil je niet dat mensen vragen stellen,haal dan die vorm van contact weg van je website.

De onduidelijkheid en slechte communicatie heeft mij weerhouden om een extra bestelling te plaatsen,want het assortiment is echt super.
Vind het echt jammer,ik kom er al jaren,heb mooie prijzen gewonnen tijdens de freakdagen maar deze manier van handelen voelt gewoon niet fijn.

Ik hoop dat ik blij verrast word tijdens het ophalen...wie weet...
 
Als ik geen oog zou hebben gehad voor de situatie, had ik gewoon mijn bestellingen geannuleerd. Maar ik heb voor dit bedrijf heel veel begrip opgebracht. Zeker het eerste jaar vroegen ze zeer nadrukkelijk of klanten hun bestelling alsjeblieft door konden schuiven. Ik heb dat gedaan. Het tweede wederom.


Dat ze dat vragen is 1 ding maar dat dat gedaan wordt is natuurlijk puur eigenbelang. Dat is niet erg, dat mag, maar doe nou niet alsof dat uit de goedheid van je hart is. Ik hoop voor jou dat ze je producten nog hebben maar voor mezelf hoop ik dat ze ervan genoten hebben.....
 
Dat ze dat vragen is 1 ding maar dat dat gedaan wordt is natuurlijk puur eigenbelang. Dat is niet erg, dat mag, maar doe nou niet alsof dat uit de goedheid van je hart is. Ik hoop voor jou dat ze je producten nog hebben maar voor mezelf hoop ik dat ze ervan genoten hebben.....

Hé magic Mike ik weet niet wie jij bent maar ben je werkzaam bij de firma of heb je gister mee geholpen met de bunker volgooien dan begrijpen wij namelijk jou kant van het verhaal. Je bent toch al op de goede tour bezig dus bijdeze stelt je eventjes voor wie jij bent en wat jou connectie is
 
Back
Bovenaan