Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn zijn die bunker blasters en wicked whistles nu alweer op daar...
Had bestelling klaar staan maarnu hebben ze die weer niet erop staan![]()
Als ze nou eens wat beter waren geweest qua communicatie,had ik dit jaar echt nog wel wat extra dingen besteld bij ze.
Maar sowieso duurde het zo,n 8 maanden voordat ik eindelijk bericht terug kreeg over doorgeschoven orders.
Een week of 2 terug de vraag gesteld of alles wat ik besteld heb 2 jaar geleden, ook daadwerkelijk uitgeleverd word,dus niet dat ik straks met vervangers weg ga... maar zoals verwacht nog geen antwoord gehad.
Daardoor dus een extra bestelling gedaan bij een andere winkel ipv bredavuurwerk.
Dit kan ik onderschrijven. Ik heb hier een Garden Party 2 en een RamBam 3.0 besteld. Producten die al jaren niet meer gemaakt worden. Ik wil gewoon weten of die er nog zijn of niet. Want daarom heb ik doorgeschoven.
Aandelen bij deze zaak ofzo? Als je een specifiek product besteld hebt en daar al 2 jaar op wacht wil je niet afgescheept worden / last minute voor het blok gezet worden met "kies maar een vervanger". Dan had je liever elders geshopt en zorgvuldig de afweging gemaakt welk ander product je daarvoor zou kopen, of proberen bij een andere zaak die specifieke producten nog te scoren. Ik begrijp de reactie van Daniel juist heel goed.Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.
Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.
Ok, schijnbaar is je bijdrage zoveel waard als het aantal berichten.Je vergeet de klant die z,n bestelling 2 jaar laat staan uit goede bedoeling.
Maar die kunnen niet 'genomen' worden natuurlijk.
Een beetje duidelijke communicatie en er was niet zoveel onduidelijkheid geweest onder de klanten..
Maar thanks voor je bijdrage op dit forum, je 5e bericht en meteen al zoveel positiviteit![]()
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.
Als we alles vooraf hadden geweten dan hadden we wel een staatslot gekocht. Niemand heeft dit voorzien en ik vind het bijzonder dat mensen zo vast houden aan hun eigen wensen zonder oog te hebben voor de situatie. Die 2 boxen zijn op zich niet speciaal, dus de vraag is willen we deze 2 boxen zo graag of willen we gewoon op onze strepen staan want klant.
Ik hoop oprecht dat ze deze hebben afgestoken op een zomerse zaterdagavond. Dat gejank over 2 boxjes terwijl ondernemers al 2 jaar op rij keihard genomen worden. Relativeren heet dat.
Ok, schijnbaar is je bijdrage zoveel waard als het aantal berichten.
Als ik geen oog zou hebben gehad voor de situatie, had ik gewoon mijn bestellingen geannuleerd. Maar ik heb voor dit bedrijf heel veel begrip opgebracht. Zeker het eerste jaar vroegen ze zeer nadrukkelijk of klanten hun bestelling alsjeblieft door konden schuiven. Ik heb dat gedaan. Het tweede wederom.
Dat ze dat vragen is 1 ding maar dat dat gedaan wordt is natuurlijk puur eigenbelang. Dat is niet erg, dat mag, maar doe nou niet alsof dat uit de goedheid van je hart is. Ik hoop voor jou dat ze je producten nog hebben maar voor mezelf hoop ik dat ze ervan genoten hebben.....
Dat ze dat vragen is 1 ding maar dat dat gedaan wordt is natuurlijk puur eigenbelang. Dat is niet erg, dat mag, maar doe nou niet alsof dat uit de goedheid van je hart is. Ik hoop voor jou dat ze je producten nog hebben maar voor mezelf hoop ik dat ze ervan genoten hebben.....