Mag weg, wou m'n mening droppen , maar denk niet dat het er gezelliger op wordt.
je had wel gelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag weg, wou m'n mening droppen , maar denk niet dat het er gezelliger op wordt.
Dragon Box 1 1300g - Mooie verschillende unieke effecten met meerdere kleuren
--------------------------------------------------------------------------
Infinity Green ????g - Eerste Cake komt overeen, de rest is Groene meuk zonder al te veel
afwisseling. Zeer saaie box(IMO)
Helemaal mee eens, zitten tegenover elkaar maar zijn ook het tegenovergestelde qua service en klantvriendelijkheid. Afgelopen jaren daar zeer correct geholpen ondanks de moeilijke tijd. Hoop dat ze nog meer Funke producten gaan krijgen in de toekomst.Vuurwerkbunker zit aan de overkant, daar gaat dit jaar mij spaarpotje naar toe.
Had dan voor de Dragon Boxen net als bij de MJB Box de Full Assault als vervanger gegeven.
Mischien ligt dat ook aan je zelf. Ik stuur 1 email en alles is uitgezocht voor mij. En nee ik heb geen aandelen. Mischien bepaalt de toon die je zet ook hoe je behandeld word.
Afgelopen jaar 5x een mail gestuurd, gewoon netjes,geen dreigende taal ofzo. Afgesloten m.v.g. netter kan volgens mij niet. Ook paar keer gebeld,op diverse tijdstippen. word er niet opgenomen. Ik ben er dan klaar mee en hoeft het voor mij niet meer.
Dit stuk staat er ook nog bij en wekt bij mij gelijk weer irritatie op. Eerst driekwart jaar niet reageren op email, daarna mijn bestelling van vorig jaar onterecht annuleren en dit zogenaamd niet kunnen herstellen. Na veel moeite vanuit mij mijn oude order opnieuw geplaatst waarbij ik iets duurder uit ben om het opgelost te krijgen (ipv 10% gratis extra vanwege doorzetten order). En na deze nieuwe order kwamen pas de echte aanbiedingen met extra gratis vuurwerk en nu een kans op winnen van een Triple X. Laat dit nou net het product zijn die meer dan verdubbeld is in prijs waardoor ik wat extra moest betalen.We hebben echt een te gekke winactie! Plaats je een bestelling van €50 of meer in onze webshop tussen nu en kerstavond, dan maak je automatisch kans om een Triple X te winnen. Uit alle bestellingen in die periode trekken we een willekeurig ordernummer uit de hoge hoed en die persoon krijgt gratis en voor niks een Triple X bij zijn of haar bestelling. Na de kerstdagen maken we de winnaar bekend via Facebook!
Dus plaats die bestelling nog snel voor de kerstdagen en wie weet ben jij de gelukkige!
Ze gaan ook nog bestellingen uitleveren van de afgelopen 2 jaar.