Cees van der Horst Breda

Iemand enig idee of er nog eccentric shots verkrijgbaar zijn in de losse verkoop? Ik hoop het zo! Of zijn ze dan gelijk 2x zo duur.. Morgen ga ik richting Breda :applause:

Iemand enig idee of er nog eccentric shots verkrijgbaar zijn in de losse verkoop? Ik hoop het zo! Of zijn ze dan gelijk 2x zo duur.. Morgen ga ik richting Breda :applause:

Als ze in de webshop niet op voorraad zijn, is het meestal ook echt op daar. Dus tenzij Evo de komende dagen nog kan leveren zijn ze naar alle waarschijnlijkheid op.

Ontzettend druk gisteravond waardoor je wat langer moest wachten. Vervolgens er thuis achterkomen dat je toch nog iets van je bestelling mist. Helaas, dat soort dingen gebeuren, we zijn tenslotte allemaal mensen. Toch keurig opgelost en ik kon mijn ontbrekende artikelen vanochtend gewoon ophalen. Precies wat Dennis-Pyro hierboven zegt! Topwinkel, een aanrader en mij zien ze volgend jaar hier weer terug!

Het was dit jaar op mijn afhaalmoment wat chaotisch en erg lang wachten. Maargoed daar zullen ook wel zijn redenen voor zijn. De grote bestelling was 100% compleet op een afgekeurd cakeje na, toch ook wel fijn! Het aanbod is super als ook de communicatie. Volgend jaar gewoon voor de 3de keer weer terug naar deze winkel, het lange ritje wel waard!

Het was een grote chaos toen ik er was. Toch snel geholpen en mocht m bij de roldeur ophalen. Helaas waren er in de bunker wel veel fouten gemaakt in de bunker maar werd er goed mee gecontroleerd, dus op
Tijd opgemerkt.

Helaas waren mijn dumbum single shots nog onderweg. Voor dat bedrag mocht ik in de showroom iets tegen adviesprijzen uitzoeken, nee dankje.. :frusty: :bonk:

Verder wel goed en snel geholpen gelukkig. Netjes geld teruggekregen, maar probeer wel even beter op zoek te gaan naar een vervanger. Het was desnoods nog een bestelling op de normale site en niet de freaksite

Druk was t zeker, maar geen wachtijden van 2 uur. Hooguit 3/4 uur en een pilsje erbij. Ben ook nog bij de overbuurman geweest en daar was bijna niemand..... Wat ik wel vreemd vind.is dat er 3 zaken uit mijn outlet bestelling niet aanwezig waren. Dit kan naar mijn mening niet. Verder een goed gevoel overgehouden aan deze toko

Cees is er morgen in het laatste uurtje nog een kortingsactie? Ben altijd bereid mijn portemonnee extra te plunderen voor mooie prijzen! :wink:

Een week voor de Kerst kreeg ik een Pm van Luuk van Vuurwerk Breda.
Wanneer ik de prijzen wou ophalen?
Afspraak gemaakt en 29 december s'middags naar Breda.
Toch wat klein spul gekocht en de prijzen afgehaald.

Het was niet al te druk in de winkel, maar iedereen was achter de schermen wel erg druk.

Breda Vuurwerk bedankt voor de mooie prijzen en tot volgend jaar!
Want de meeting in december is toch erg leuk en gezellig dat jullie dat organiseren.
En dan komt er zo'n knakker uit de Betuwe die dikke prijzen komt wegslepen.

Maar nogmaals bedankt!

Slechte freakactie dit jaar!! de site ging veelste te laat online. Geen goeie vervangers niet meer een Aanrader als vroeger.

Slechte freakactie dit jaar!! de site ging veelste te laat online. Geen goeie vervangers niet meer een Aanrader als vroeger.

Jeetje man... altijd goede ervaringen gehad! Express dit jaar niks besteld omdat de site te laat online was en de acties niet aantrekkelijk genoeg waren!

Ha, eindelijk de winkel topics open. Heb zin om hier na bijna 3 jaar eindelijk mijn spullen eens op te halen. :wink: :wink: :wink:

Communicatie wordt per mail vooral door Luuk gedaan momenteel, die lijkt het stokje over te hebben genomen maar is nergens echt terug te vinden.

Communicatie wordt per mail vooral door Luuk gedaan momenteel, die lijkt het stokje over te hebben genomen maar is nergens echt terug te vinden.

Eerlijk is eerlijk, dat is geen verkeerde zet. Meneer Vd Horst is zelf niet de sterkste op communicatievlak. Hopelijk dat alles dit jaar goed uitpakt voor iedereen die langs Breda Vuurwerk moet. :biertje:

Back
Bovenaan