Cees van der Horst Breda

Hoi , ik probeer al sinds van het weekend een offerte op te vragen maar nog geen ontvangen ...Wel al contact met Luuk gehad. We wachten af :wink:

Ze hadden al aangegeven dat ze het druk hadden met de winkel. Ik wacht al 3 weken dus geduld. Mocht je haast hebben dan is er nog genoeg om je heen om te bestellen

Ik ben blij om te kunnen meedelen dat ik aankomende verkoopdagen ook in team BredaVuurwerk zal zitten! :D

Ik hoop zeker wat freaks te gaan ontmoeten! :)

Zorg maar voor een bakkie dan vuurwerkfreakk, gezien de grootte van onze bestelling hebben we daar vast tijd voor!

even een vraagje, ik zie dat mijn bestellingen nog niet allemaal op dezelfde afhaaltijd staan. dit zal automatisch gebeuren dacht ik, of staat dit in het systeem wel zo? en het is dus ook van belang dat we alle aparte bestellingen en facturen ook uitprinten?

even een vraagje, ik zie dat mijn bestellingen nog niet allemaal op dezelfde afhaaltijd staan. dit zal automatisch gebeuren dacht ik, of staat dit in het systeem wel zo? en het is dus ook van belang dat we alle aparte bestellingen en facturen ook uitprinten?

Je bestelling zal op je eerst gekozen tijdvak klaarstaan. Mocht je een bestelling buiten de freakblokken hebben gedaan moet je dat even mailen mocht je het nog niet gedaan hebben. Er wordt op gechecked in het systeem, maar moet wel handmatig handmatig worden samengevoegd.

Verder is het handig als je het bijvoorbeeld op de mail kan laten zien/checken. Zeker als je meerdere bestellingen hebt. Zo weet je zeker dat je bestelling compleet is.

Je kan zelf niet zien op de site dat de afhaalblokken gewijzigd zijn.
Als je bij iedere freakbestelling na de eerste het laatste vak op de 31e aangevinkt hebt dan worden ze allemaal samengevoegd op je eerst gekozen tijd.
Dit doen ze automatisch en zie je zelf niet terug.
Ik zou sowieso voor jezelf schriftelijk of digitaal je bon meenemen zodat je je bestelling kan controleren :)

Vannacht present! Wie tref ik nog meer? Vorig jaar een aantal medefreaks gespot!

Zullen rond 00:15 aanwezig zijn!

Ik, Tabe en Wesley komen vanavond ook, puur sfeer proeven en liefhebbers zien die hun (eerste) bestelling al afhalen. Zin an!

Back
Bovenaan