Caïro Crackling

Op onderstaande video word als laatste de (zeer waarschijnlijk) omlabeling van de Cairo en ultimate chry afgestoken. Betreft een "nieuwe" cake van pyrostar (oftewel broekhoff). De burst lijkt hier dan toch weer wat minder over te komen dan de 2023 batch die ik schoot. Kan ook komen door het open gebied waar degene hieronder word afgestoken. Spreiding lijkt gewoon nog steeds meer dan goed.

Op onderstaande video word als laatste de (zeer waarschijnlijk) omlabeling van de Cairo en ultimate chry afgestoken. Betreft een "nieuwe" cake van pyrostar (oftewel broekhoff). De burst lijkt hier dan toch weer wat minder over te komen dan de 2023 batch die ik schoot. Kan ook komen door het open gebied waar degene hieronder word afgestoken. Spreiding lijkt gewoon nog steeds meer dan goed.

Zit er inderdaad uit als een omlabeling. Op het filmpje zie je aan de vonken van het lontje dat het ook best hard waait, en ook nog op een open gebied inderdaad. Hierdoor kan de burst minder goed overkomen op de video. Spreiding en de reactie van de stokers zijn echter wel positief. :biertje:

FILM

Aan de reacties te horen helemaal niks mis mee. En die jongens zijn wel wat gewend hoor :wink: Vind het tempo alleen wat tegenvallen op dit filmpje.

Wat een beest van een cake is dit zeg, beetje snel in elkaar geknutselde finale maar dit was dik genieten in de straat. Echt niet verwacht dat de Cairo crackling zo los ging. Veel beter dan de secrete salute en lijkt in lijn met de oude venom box van vuurwerkmania. Toevallig ging er 1 gelijk met de laatste salvo los, en de twee andere aan de normale lont. Niet bewust maar pakte wel goed uit, chaos van crackling haha.

Omdat ie zo lekker is! Hier nog een straatfilm van afgelopen jaarwisseling. Mijn stookmaat en ik wisten natuurlijk wel dat deze cake dik zou zijn, maar aangezien dit het eerste exemplaar van de avond was, werden we toch overrompeld! Onze reactie aan het einde zegt genoeg! :blink:

Back
Bovenaan