Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op onderstaande video word als laatste de (zeer waarschijnlijk) omlabeling van de Cairo en ultimate chry afgestoken. Betreft een "nieuwe" cake van pyrostar (oftewel broekhoff). De burst lijkt hier dan toch weer wat minder over te komen dan de 2023 batch die ik schoot. Kan ook komen door het open gebied waar degene hieronder word afgestoken. Spreiding lijkt gewoon nog steeds meer dan goed.
Op onderstaande video word als laatste de (zeer waarschijnlijk) omlabeling van de Cairo en ultimate chry afgestoken. Betreft een "nieuwe" cake van pyrostar (oftewel broekhoff). De burst lijkt hier dan toch weer wat minder over te komen dan de 2023 batch die ik schoot. Kan ook komen door het open gebied waar degene hieronder word afgestoken. Spreiding lijkt gewoon nog steeds meer dan goed.
FILM
Waanzin.Tja, ik kon het niet laten. 3 karton besteld voor de finale.![]()
Vuurwerkfeestje in Roosendaal, is zuidwest maargoed.Weet iemand welke winkel hem nog in het westen van het land hem nog heeft? Zoek me rot
https://raben-vuurwerk.magnumvuurwerk.nl/zoeken?query=CairoWeet iemand welke winkel hem nog in het westen van het land hem nog heeft? Zoek me rot
Ziet eruit alsof deze exemplaar vochtig was of ligt het aan de sneeuwcondities dat het geluid wat wordt gedempt.