Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We hebben ze netjes aangeboden om op onze kosten naar de wasstraat te gaan. Maar sommigen zagen er niet uit inderdaadBizar zeg wat een geweld!!!
Ben wel benieuwd hoe de auto's in de buurt er na zo een geintje uitzien...![]()
Agg als je zo een aanbod doet dan maakt dat vaak al een hoop goed...We hebben ze netjes aangeboden om op onze kosten naar de wasstraat te gaan. Maar sommigen zagen er niet uit inderdaad![]()
Klopt, ze hadden genoten en pakten dat niet eens aan, dat regelden ze zelf wel. Toch tof.Agg als je zo een aanbod doet dan maakt dat vaak al een hoop goed...
Ja en toch ben ik benieuwd hoe de nieuwe batch gaat presteren ivm kooi issue.Eerste kartonnetje dit jaar is weer besteld hoor
Had afgelopen jaarwisseling de omlabeling maar echt een parel.
Ik hoop stiekem op een uitloopjaar.Ja en toch ben ik benieuwd hoe de nieuwe batch gaat presteren ivm kooi issue.
Ja dat zou mooi zijn al denk ik dat de meeste kartonnen over de toonbank zijn gegaan./Ik hoop stiekem op een uitloopjaar.
Ongetwijfeld! Maar Cairo crack stond nog te koop, dus zal zomaar rest voorraad kunnen zijn.Ja dat zou mooi zijn al denk ik dat de meeste kartonnen over de toonbank zijn gegaan./
Bedankt voor het delen ik merk geen verschil misschien live welAch hier dan ook nog een filmpje van mij afgelopen jaarwisseling :
Batch '23
Batch '24
Ja live was er wel een mega verschil. '24 was echt 'slap' tegenover '23Bedankt voor het delen ik merk geen verschil misschien live wel![]()