Caïro Crackling

Ik had hem niet eerder gehad en vond hem daardoor erg gaaf om te hebben. Ik schoot m telkens samen met de ROTP, leuke combi.

De crackling van cake 3 van Transbomber maakte op mij echter, ook al heb ik deze al zo vaak gezien, meer indruk. Toch koop ik deze cake volgend jaar weer.

Deze werd afgelopen 2 jaar behoorlijk gehyped, dus kon het niet laten om 2 caïro cracklings aan te schaffen, ik denk dat ik helaas nooit de goede batches heb gezien, maar vond deze niet echt bepaald overtuigend hij was zeker prima maar kreeg niet het WOW effect, idem bij de Piranha.

Burst iets minder als batch 2023, maar desalniettemin een beuker met goeie spreiding
Vond je hem echt maar iets minder?

Ik vond er behoorlijk wat verschil in zitten. Wat je ook echt merkt in onderstaande video. Bij 2020 en 2023 voelde je de burst in je lijf. Bij 2024 maakte hij helaas geen indruk. Nog wel "hard" vergeleken met andere 25/30mm cakes maar het WOW effect is echt weg in mijn ogen.

Vond je hem echt maar iets minder?

Ik vond er behoorlijk wat verschil in zitten. Wat je ook echt merkt in onderstaande video. Bij 2020 en 2023 voelde je de burst in je lijf. Bij 2024 maakte hij helaas geen indruk. Nog wel "hard" vergeleken met andere 25/30mm cakes maar het WOW effect is echt weg in mijn ogen.

Precies wat jij omschrijft, burst is hard, maar niet dat je het voelt. Sommige andere producten hadden dat wel voor mij :yes:

Ik had nog een 2020 batch en een 2023 batch liggen. Niet normaal wat een dikke dreunen hiervan af komen. Kon zich makkelijk meten met een dikke salute cake die daarna werd geschoten. Het is ook het ritme van de schoten, mines, dikke doffe burst en grote crackling boeket wat zich rap volgt op elkaar wat het totaal plaatje maakt. Gelukkig dan nog het product kunnen ervaren waardoor de Cairo de bekendheid kreeg en waarvoor iedereen 'm kocht

De 2020 batch was dit

Hij was niet slecht maar kon absoluut niet tippen aan degene die ik vorig jaar had!! Viel mij ook op dat er best verschil zat in de cake's onderling, stak er twee na elkaar af uit dezelfde batch waarbij ik bij de één dacht oke is dit alles...en bij de andere weer dacht dit komt in de buurt van vorig jaar..
Al met al niet slecht maar wel een stapje terug...

Schoot 1 karton weg in de finale samen met 3 transbombers waarbij ik 2 cairo's opvolgde met 4. Echter, het deed meer afbreuk aan de transbombers, die duidelijk overheersten, dan dat het toegevoegde waarde had. Dit jaar houd ik het dan ook gewoon bij 3x transbomber als finale.

Verleden jaar had ik 4x Transbomber met een karton Caïro en dat was echt een dikke toevoeging aan het slot van de Transbomber, echt een geweld juist.

Back
Bovenaan