Gototop
VWC lid
Ergens doet dit hele verhaal me denken aan de secret salute.
Haal hem anders even uit elkaar om te testen hoeveel gram die heeft, zijn die widmo's al klaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ergens doet dit hele verhaal me denken aan de secret salute.
dat is de enige echte ervaring, en voor de twijfelaars... ik neem je doosje CAIRO over voor €8028-12 vroeg in de ochtend gaan we het wel horen hoe die is![]()
Da’s pas een BF deal!!dat is de enige echte ervaring, en voor de twijfelaars... ik neem je doosje CAIRO over voor €80
Zit gewoon in kooi.@gizmo75 komt deze nou wel of niet in kooi?
Wauw? Dit is voor mij echt de druppel..Ja wrijf het er nog maar even in, 500grams cakes werden er beloofd en er zat maar 220 gram in. Ze 'komen er nog op terug' alleen geen idee wanneer.
Gaat niet zo zeer om dit specifieke product maar om de afhandeling opzich, zo ga je in geen enkele branche om met je klanten. Leveren wat je zegt te bieden, niet 80 procent van het verhaal.Geen paniek.. wij leveren gewoon batch 2023 uit
En 2024 komt ook echt wel goed.
En toch zie je duidelijk dat alle andere artikelen in het filmpje harder klappen en een grotere spreiding laten zien. Cairo van voorgaande versies had het hele camera beeld en daar buiten totaal gevuld.Hoe kan je dat nou zien, dat filmpje is enorm ruk geschoten.... je ziet de helft, de wind blaast volop in de microfoon en de afstand van filmen doet ook veel met de beleving. Ik heb er alle vertrouwen erin, hopelijk cancelen een boel hun order dan ben ik zeker van me twee doosjes. Er komen spoedig demo's aan die bevestigen wat we hopen.
En anders is de geloofwaardigheid van de importeur ook weg. Daar zijn zij toch niet bij gebaad zou je zeggen.
naja er waren meer mensen die ik kende inclusief mijzelf bij die demo, sommige mensen zonder schietlijst wisten niet eens dat dat de cairo was omdat hij er verre van uitsprong, er was een beetje wind, maar nogsteeds, wat siren ook zegt, het boeket was kleiner, de burst voelde je niet eens, kortom, laten we even afwachten op de volgende demoHoe kan je dat nou zien, dat filmpje is enorm ruk geschoten.... je ziet de helft, de wind blaast volop in de microfoon en de afstand van filmen doet ook veel met de beleving. Ik heb er alle vertrouwen erin, hopelijk cancelen een boel hun order dan ben ik zeker van me twee doosjes. Er komen spoedig demo's aan die bevestigen wat we hopen.
En anders is de geloofwaardigheid van de importeur ook weg. Daar zijn zij toch niet bij gebaad zou je zeggen.
Maar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.En toch zie je duidelijk dat alle andere artikelen in het filmpje harder klappen en een grotere spreiding laten zien. Cairo van voorgaande versies had het hele camera beeld en daar buiten totaal gevuld.
dat heb ik ook gezegd in mijn berichtMaar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.
Sowieso vraag ik me af wat Sirens hier doet, die zou toch naar AVP forum gaan en deze nepfreaks laten voor wat het was?Maar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.
de demo was trouwens een weekje geleden, heeft dus niks te maken met de storm van gisterMaar jij als geen ander Sirens weet ook dat o.b.v. 1 filmpje van 1 exemplaar Caïro, waar er meer dan 10.000 van zijn gemaakt en naar NL zijn gehaald, nog niets zegt. Zeker niet i.c.m. de condities van gisteren. Dus ik zou zeggen: eerst even wat meer demo's afwachten voordat er conclusies kunnen worden getrokken.
Ook toen kon de demo maar net doorgaan ivm de harde wind.Volgensmij is het filmpje waar ze het over hebben van van het weekend toch ? Maar alsnog, heel beroerd gefilmd.
Duidelijk, dankjeOok toen kon de demo maar net doorgaan ivm de harde wind.