Caïro Crackling

Lees hier de verhalen over Raben, dus denk ik post mijne ook nog even.

Einde van de dag op de 30e zou ik 1 karton city trip afhalen en 2 cairo’s. Ik kwam er aan en de cairo’s zaten helemaal dichtgetaped en geniet in een zak en de city trip gewoon in het karton. Ik vroeg of het echt de echte cairo’s waren, ‘ja het zijn de echte!’. Dus ik blij en ik vroeg of ze er nog meer hadden. ‘Ja we hebben er nog genoeg’, uiteindelijk onderhandelt over de prijs tot €25 p/s als ik een karton nam. Zo gezegd zo gedaan, afgerekend en wat blijkt: komen ze met 6 cakes uit de city trip aan. Dus ik zeg dit zijn geen cairo’s, waarop ze zeiden dat het precies hetzelfde effect zou hebben. Ter plaatste in de winkel met behulp van wat forumleden in de chat de batchnummers achterhaald en het was natuurlijk verre van de cairo’s. Geld terug kon volgens hun niet meer, dus mee de bunker in gegaan en uiteindelijk een compound van Evolution uitgezocht. Die droegen ze voor mij naar de auto die ik op de stoep voor de deur had staan, waarna de vraag kwam of ik er nog even €50 bij wou leggen. Mooi niet, dus uiteindelijk toch meegekregen.

Einde verhaal denk je dan, maar in alle hectiek vergeten om te kijken of het karton city trip wel echt de city trip was. En je voelt hem al aankomen; kom ik er thuis achter dat ook die omgewisseld is zonder wat te zeggen. Gebeld, en kon langskomen. Weer de bunker in en uiteindelijk was cakes en een compound uitgezocht van wat extra waarde gerekend volgens freakprijzen.

Ik vroeg ze het forum eens op te gaan zoeken, maar ze gaven aan niet genoeg ruimte in de bunkers te hebben om aan alle vraag van freaks te voldoen.

Aardige verkopers, echte Hagenezen. Ze zullen geen slechte intenties hebben, maar ze moeten ze zaakjes volgend jaar echt veel beter op orde gaan hebben.

Einde van de dag op de 30e zou ik 1 karton city trip afhalen en 2 cairo’s. Ik kwam er aan en de cairo’s zaten helemaal dichtgetaped en geniet in een zak en de city trip gewoon in het karton. Ik vroeg of het echt de echte cairo’s waren, ‘ja het zijn de echte!’. Dus ik blij en ik vroeg of ze er nog meer hadden. ‘Ja we hebben er nog genoeg’, uiteindelijk onderhandelt over de prijs tot €25 p/s als ik een karton nam. Zo gezegd zo gedaan, afgerekend en wat blijkt: komen ze met 6 cakes uit de city trip aan. Dus ik zeg dit zijn geen cairo’s, waarop ze zeiden dat het precies hetzelfde effect zou hebben. Ter plaatste in de winkel met behulp van wat forumleden in de chat de batchnummers achterhaald en het was natuurlijk verre van de cairo’s. Geld terug kon volgens hun niet meer, dus mee de bunker in gegaan en uiteindelijk een compound van Evolution uitgezocht. Die droegen ze voor mij naar de auto die ik op de stoep voor de deur had staan, waarna de vraag kwam of ik er nog even €50 bij wou leggen. Mooi niet, dus uiteindelijk toch meegekregen.

Einde verhaal denk je dan, maar in alle hectiek vergeten om te kijken of het karton city trip wel echt de city trip was. En je voelt hem al aankomen; kom ik er thuis achter dat ook die omgewisseld is zonder wat te zeggen. Gebeld, en kon langskomen. Weer de bunker in en uiteindelijk was cakes en een compound uitgezocht van wat extra waarde gerekend volgens freakprijzen.

Ik vroeg ze het forum eens op te gaan zoeken, maar ze gaven aan niet genoeg ruimte in de bunkers te hebben om aan alle vraag van freaks te voldoen.

Aardige verkopers, echte Hagenezen. Ze zullen geen slechte intenties hebben, maar ze moeten ze zaakjes volgend jaar echt veel beter op orde gaan hebben.
wat een prutsers, je weet toch wel wat je verkoopt?

Je koopt in de winkel 1 karton cairo's. Rekent af. Blijken geen Cairo's te zijn en dan geen geld terug geven..?? :bonk:

Toch op t laatste moment besloten om no 2 Cairo´s mee te nemen. En totaal geen spijt van. Wat een bak. Wel spijt dat ik er maar 2 had maar ja, beter iets dan niets.

Het begint bijna saai te worden al die reacties. Ook hier waren we erg onder de indruk van deze krachtpatser. Eén exemplaar was al superdik, maar de straat ging helemaal uit z’n dak toen er 2 tegelijk volgde. Had ook het idee dat de nieuwe batch nog beter presteerde dan vorig jaar. Ik ben niet van de kartonnen, maar voor de Caïro maak ik echt een uitzondering dit jaar.

Ik kreeg er van de bestelde 4 uiteindelijk maar 1 (de omlabeling Ultimate Chry), maar die heeft wel indruk gemaakt!
100% finale-materiaal komend jaar :biertje:

De eerste 2 staan alweer in bestelling. Dat er nog veel mogen volgen!

Afgelopen jaar 2 karton gehad en vond het eigenlijk nog te weinig.

Absurde bak!
Je hoort goed in de video dat ze klaar zijn,
Burst van de Supercell is prima te noemen, maar deze cake is een niveautje hoger.

Hier maar 9 vd 12 afgegaan maar in i shape was dat al meer dan genoeg ,, de grond was letterlijk aan het trillen .

Short van deze parels uit het showtje geknipt, helaas heb ik meestal wanneer ik hier een short plaats dat het enkel een link is ipv de video “in” het bericht zoals bij een normale YT video.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze combi al een tijdje in mijn hoofd… wilde eigen 2 en 2 doen maar op het laatste moment een 3de Caïro toegevoegd.

Begint op 0:50. Net als vorig jaar waren dit echt enorme beukers en blaast de voorgaande katan crack salute helemaal weg.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 12:45. Gaan per 9 stuks, 3 van de 12 niet lekker doorgelont gok ik en weigerde dan ook.

Back
Bovenaan