Caïro Crackling

Ik hoop dat ze voor volgend jaar groot gaan inslaan want deze cake is extreem populair aan het worden.
Ik zie 100shots compound ook wel zitten met opbouwend tempo en laatste cake all at once

Wat een Topper de Cairo Crackling, en dat terwijl ik in compounds niets eens zon fan ben van de van crackling afsluiter.
Nu 3 tegelijk gedaan met strak erna 3x de big fat chill Chaos!

Net zelf maar even een aantal ultimate chry besteld voor 27,50 per stuk. De outlet in een stad waar NAC speelt knalt weer op volle toeren!

Nog een CC kunnen bemachtigen voor de eerste keer! Ik wil em weleens meemaken! Een compound of iets in die trant zou mooi zijn! Ik ben voor! Zou het de cake van het jaar worden?! Denk dat voor aankomend jaar dit item niet aan te slepen is , ongeacht een nieuwe batch!

Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of weet niet per hoeveel wordt geschoten ik blijf genieten van de filmpjes

Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of weet niet per hoeveel wordt geschoten ik blijf genieten van de filmpjes

Precies, en met het uitzoeken van een product zie ik 'm liever in zijn uppie.
Eigenlijk heeft jouw filmpje, T-rixxer, juist meerwaarde. :)

Precies, lekker uploaden die films. Juist mooi om de verschillende te zien.

@Airforse, ontzettend dik zeg, heel gaaf. Had je het idee dat het wat toevoegde om er 18 te doen of was het echt dikken dan bv 12?

Precies, lekker uploaden die films. Juist mooi om de verschillende te zien.

@Airforse, ontzettend dik zeg, heel gaaf. Had je het idee dat het wat toevoegde om er 18 te doen of was het echt dikken dan bv 12?

Nee, was eigenlijk meer een gelukje dat mijn stookmaat ook al een karton had aangeschaft. Achteraf gezien wel lekker om 6/6/6 te schieten. Die dikke finales zijn voor je gevoel altijd zo voorbij, dat had ik nu voor de verandering een keer niet. Gewoon een minuut lang pompen!

Back
Bovenaan