Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

het blijft zo geweldig dat buurtassortiment,gelukkig zat de cake met de witte heldere tails er weer in.ik heb daar echt wel iets mee,en de buren ook.
hopelijk kan ik er dit jaar nog wat krijgen.

P1040779.jpg

P1040780.jpg

Absoluut top. Ik had er 3 over van het jaar ervoor en kwa grootte van het boeket knallen ze er heel veel cakes uit

Vandaag contact gehad met Rubro hierover.

Er werd nadrukkelijk gezegd dat het Buurt Assortiment "waarschijnlijk" aankomend jaar toch terug gaat komen al zal het in gelimiteerde oplage zijn. Het woord "waarschijnlijk" suggereert dat ze er nog niet helemaal uit zijn.

Maar goed, tegen eerdere berichten in is er nu dus opeens toch nog goeie hoop dat ze mogelijk terug gaan komen op het eerder genomen besluit. Ze waren echt van plan om ermee te stoppen, ze hadden ze afgelopen jaar al niet eens meer ingekocht in China en zoals gezegd meermaals aan ons bevestigd dat ze er echt uit gingen!

Wordt vervolgd...

Inmiddels is het officieel bevestigd door Rubro: dit jaar is het Buurtassortiment toch weer beschikbaar. Er werd echter wel direct aan toegevoegd dat de kans aanwezig is dat dit toch echt het laatste jaar is!!

Om hier nog even op in te haken. Hij is dit jaar nog beperkt verkrijgbaar echter is dit wel het laatste jaar! Inslaan die handel dus!

Misschien een gekke vraag maar gezien dit pakket er toch een jaar tussenuit is geweest. Blijven de effecten allemaal hetzelfde en blijft het ook zo dat in de "Color tail" Geen tails zitten?

Misschien een gekke vraag maar gezien dit pakket er toch een jaar tussenuit is geweest. Blijven de effecten allemaal hetzelfde en blijft het ook zo dat in de "Color tail" Geen tails zitten?

Pakket is er niet uitgeweest, en is naar mijn weten nog onveranderd! :)

Pakket is er niet uitgeweest, en is naar mijn weten nog onveranderd! :)

Nee niet echt eruit maar dacht wel ergens te lezen dat ze afgelopen seizoen niet meer waren besteld dus ook geen productie 2013. dus dacht misschien veranderd er nu wat aan.

Ik ben ook weer aan het twijfelen geslagen. Ongeveer 30 euro verschil per pakket Big 19 is de moeite ...
Maar o,o, die space intruder en de prachtige tails cake :frusty:

als het verschil 30 euro is zou ik zonder twijfel het buurtassortiment kopen. Hier is echter een karton big 19 (12x) 119 euro en buurtassortiment (6x) 95 euro. Dan is de keuze snel gemaakt.

aah zo, ik had pakket geïnterpreteerd als beide uit 6 cakes bestaande en niet als kartoninhoud. Met de Big 19 heb je dus met 30 euro meer, 6 cakes erbij. Dan zou ik het wel weten en voor de Big 19 gaan. Zou je van het bespaarde geld een mooie cake kopen met tails.

Weten jullie welke effecten er bij welke cake horen?
Space Intruder
Giant Festival
Color Tail - Tailcake
Power Zone - Crackling?
Multi Color Coco - coco naar blink?
Mega Finale - Crackling?

Ik ga van het bovenstaande uit, maar weet de rest niet! Iemand enig idee?

Zeker geen slechte koop.

Ik heb deze al jaren. Elk jaar een vaste plaats in mijn collectie en als het even uitkomt in de show die ik schiet. Dit jaar weer drie assortimenten besteld voor in de show. Goede effecten, harde knallen, brede en volle boeketten. Zeker voor ongeveer 15 euro per cake zeker een aanrader.

Ze doen het niet onder bij hun concurrenten zoals bijvoorbeeld de Extreme Salute (2.0) en Big 19 assortiment.

Back
Bovenaan