Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Mensen ik zit een beetje te twijfelen tussen deze en de ES 2.0. Heb het idee dat de ES hoger schiet maar meer kruitinhoud heeft? Wat zijn jullie ervaringen? Qua prijs is deze heel goed te doen

Mensen ik zit een beetje te twijfelen tussen deze en de ES 2.0. Heb het idee dat de ES hoger schiet maar meer kruitinhoud heeft? Wat zijn jullie ervaringen? Qua prijs is deze heel goed te doen

Deze schiet ook vrij hoog, weet niet welk jaar ik had.
Ook veel crackling, dus als je dat niet ligt...

Ook deze ontbreekt dit jaar niet! Vorig jaar wel gemist en dat was toch wel jammer, vooral de crackling eindsalvo's doen het altijd goed bij het publiek...

Welke 2 van dit assortiment raden jullie aan om als laatste 2 tegelijk te schieten, mocht ik ze alle 6 doorlonten??

Of zeggen jullie van, schiet ze iedere x per 2, dan kan je er ook van genieten?

Ik schiet ze altijd per 2 of per 3. Voor dit jaar heb ik er weer 3 besteld! Volgens mij is dit al het 4e jaar dat ik er 3 heb.

wil deze dit jaar ook aanschaffen en waarschijnlijk ook de extreme salute 2.0. of zouden jullie het buurt assortiment niet nemen. wil graag 2 assortimenten met harde knal en grote boeketten.

Afgelopen jaar heb ik ook een doosje weg gestookt van deze :)
Hier is mijn film van de Color Tail in de straat.

Deze keer een Buurtassortiment besteld :) ben benieuwd!
heb ook een karton Extreme Salute 2.0. blijven heerlijk die 19 shots potten :)

Krijg je zeer zeker geen spijt van.
Heb hem er ieder jaar weer bij, eigenlijk vaste prik wat er in mijn collectie moet zitten.

Heb hem dit jaar ook voor het eerst. Ik las dat de labels wat af kunnen wijken, kan iemand mij vertellen welke de pot is met tails ? :p

Ik heb toevallig gisteren een mail verstuurd naar Rubro zelf om dit op te helderen. Bij mij is het elk jaar weer een andere cake en dat is best zonde!

Mail van Rubro!

Hallo Ruben,

Ik heb vernomen dat de chinezen helaas deze labels nog wel eens willen wisselen.

Er is wel een mogelijkheid de tail-cake eruit halen aangezien deze op een andere manier wordt geproduceerd dan de andere 5 cakes.

Wanneer je de tail-cake hebt, zal de innertube (deze schiet omhoog) lager om de tube zitten dan de andere 5 cakes. Als je dus kijkt welke cake dit is, kan jij beginnen met de waanzinnige tail-cake. J

Met vriendelijke groet/With kind regards,

Back
Bovenaan