Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Ik heb voor dit pakket de adviesprijs betaald lol.
Ik had niets beters voor handen (van Rubro) en wilde dit pakket toch echt wel eens proberen dus toch maar aangeschaft.

Ook bij mij waren de boeketten zeer groot en helder. De burstknal, tja, in vergelijking met andere legale, kwalitatieve 19 schots batterijen. Wat burstknallen betreft geen opmerkelijk verschil dus naar mijn mening.

Zoals anderen reeds over het eigen BA aangaven, schoten ook mijn batterijen uit dit assortiment laag, soms zo laag dat de crackling tot aan de grond reikte; niet altijd even veilig.

Wat betreft de prijs; als je dit assortiment voor €90,- euro kan krijgen zeg ik doen! Alles boven de €100,- is naar mijn mening te veel van het goede. Dan kun je beter kijken naar het China By Night assortiment van Royal Fireworks, of het Rowy assortiment.

DSCN0632.jpg

Filmpje van afgelopen oud en nieuw,

Deze cakes blijven echt geweldig! Grote boeketten met een keiharde burst. Aan de finale erger ik mij niet heerlijk de complete lucht vol crackling!! :D

En geniet nog maar even van deze set want ik heb signalen opgevangen dat het zowel voor de klant als voor Rubro en winkelier steeds onaantrekkelijker wordt om deze te kopen/verkopen. Het is dan ook de vraag hoe lang deze set nog te krijgen is...

Ik heb deze jammer genoeg niet gehad maar ik vind het te prijzig geworden. Echt zonde want het is wel echt onderscheidend van andere 19sh assortimenten en ik wilde ze eigenlijk graag hebben deze jaarwisseling. Ik moet dan even naar een goed alternatief zoeken. Zeer jammer.. ik snap ook wel dat het voor alle partijen minder interressant word om te kopen/verkopen. Ik stel eigenlijk zelf ook liever een collectie samen met verschillende cake's in plaats van een voorgesellecteerde assortiment te kopen voor een groot gedeelte van de totale collectie.

Ik heb hem inmiddels (voor het eerst) besteld! Ik ben benieuwd 1 januari!

Overigens, is het waar dat dit pakket beperkt beschikbaar is dit jaar?

Ik heb hem inmiddels (voor het eerst) besteld! Ik ben benieuwd 1 januari!

Overigens, is het waar dat dit pakket beperkt beschikbaar is dit jaar?

Niet alleen dit jaar.
Naar wat ik gehoord heb word dit jaar de oude voorraad nog verkocht en is het daarna afgelopen met dit super pakket..:cry::cry::cry:

Ga hem dit jaar in de losse verkoop scoren. Anders kom ik met m'n vaste kosten en plannen voor bestellingen in de war. Vorig jaar 2x gehad. Mooie cakes met grote effecten. Maar heb persoonlijk aan 1 assortiment genoeg en kies daarbij liever nog wat producten voor de afwisseling!

Ga hem dit jaar in de losse verkoop scoren. Anders kom ik met m'n vaste kosten en plannen voor bestellingen in de war. Vorig jaar 2x gehad. Mooie cakes met grote effecten. Maar heb persoonlijk aan 1 assortiment genoeg en kies daarbij liever nog wat producten voor de afwisseling!

Let op: het Buurt Assortiment is al enige tijd uitverkocht bij Rubro en inmiddels daardoor ook bij enkele winkeliers! Dit assortiment is namelijk voor 2013 niet opnieuw ingekocht door Rubro in China omdat deze zoals het er nu naar uitziet zal verdwijnen. Er zijn dus alleen restvoorraden van vorig jaar beschikbaar! Dus als je de mogelijkheid hebt om deze te bestellen zou ik dat vooral doen want anders is de kans redelijk groot dat je misgrijpt (bij Huisman Vuurwerk is deze bijv. al enige weken helemaal uitverkocht). Doe er je voordeel mee!!

Bedankt voor de informatie, maar dan laat ik 'm schieten. Vond de china by night er niet veel voor onder doen afgelopen jaar, 2012 batch. Zal 't proberen tegen die tijd en anders is het maar jammer. Heb wel het geluk dat ik een redelijk gebied heb van winkels die ik kan opbellen of ze er nog een hebben staan :)

Als ik het goed begrijpt heeft deze serie nog 15g per schot. Kan iemand verklaren waardoor deze dan niet onder blijkt te doen voor bijvoorbeeld de hydra (die met kartonkorting in dezelfde prijsklasse valt)die 25g per tube vulling heeft?

ik vond dit filmpje van het buurt assortiment op youtube ! wel is alles hier doorgelont maar ziet er weliswaar goed uit voor die prijs!

blijft een top pakket van Rubro.
vorig jaar een keer niet genomen,en gelijk spijt.
dit jaar heb ik hem 2x gelukkig. :cool:

Zat al weinig winstmarge op, zeker met die lage prijzen werd er soms maar een euro of wat op gewonnen bij een verkooppunt. Heel interessant om deze te verkopen waren ze ook niet.

Wat een geweldig assortiment! Ondanks dat deze cakes per stuk het goedkoopst waren, waren ze ook het best. Qua effectgrootte waren ze het grootst (nog groter dan 25 gram cakes die ik had). En qua uitwerkingen deden ze niet onder aan de cakeboxen. Hopelijk kan ik deze dit jaar ook nog bemachtigen, dan zit deze er zeker bij!

Vorig jaar had ik hem ook al gehad en toen eigenlijk nergens problemen mee, dit jaar hadden we 2 kartonnen maar bij de tail cake gingen sommige tails nog niet eens een meter hoog, en bij 1 cake ging de finale niet af.

Verder zijn het super cake's en zou ze zo weer nemen volgend jaar, mits ze er nog zijn natuurlijk ;)

Back
Bovenaan