Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Vorig jaar werd deze niet geleverd?:bonk:
Of je dealer moest er nog een paar hebben staan...

Rubro had vorig jaar geen nieuwe voorraad ingekocht, juist ook met de gedachte om dit pracht assortiment eruit te laten lopen. Ergens in november 2013 was deze daarom voor winkeliers ook niet meer in te kopen bij Rubro, de verkoopvoorraad was op. Uiteindelijk zijn ze begin dit jaar teruggekomen op het besluit om deze eruit te laten lopen en hebben ze een hele lading nieuwe Buurt Assortimenten ingekocht!!

Weet iemand een leuk alternatief voor dit assortiment? Wilde zojuist bij mn dealer bestellen maar blijkt uitverkocht te zijn :(. De Big 19 is hier in Limburg helemaal niet verkrijgbaar, iemand nog alternatieven?

Liefst bij deze site.

Extreme Salute, Extreme Salute 2.0, China by Night.

Ik heb dit jaar 3 keer dit assortiment, 2 assortimenten Big 19 en 2 assortimenten Extreme Salute 2.0, kan ik mijn show goed mee vullen.

Ik ben blij dat deze Weer terug is, ben fan van de 19s cakes, scherpe prijzen en toch goede effecten en burst vaak. Helaas geen China by night en super 6-19 te krijgen hier, heb goede hoop dat er volgend jaar van een ander merk een 19s assortiment komt met max vulling.

Benieuwd of de tailcake er dit jaar wel bijzit, loop hem al een paar keer mis.

Kon het niet laten. Toch maar een 4e Buurtasortiment besteld. Welke film ik ook bekijk, o wat zijn ze goed! Elk jaar weer. Nooit spijt van gehad.

Heb hem dit jaar ook besteld. 2 jaar geleden ook gehad, prachtig assortiment. Zal vast niet tegen gaan vallen!

Heb dit jaar ook het buurtassortiment binnengekregen. Zit nog zwaar te twijfelen of ik hem allemaal tegelijk ga afvuren of stuk voor stuk.

Is het in een bepaalde volgorde afsteken of wat raden jullie mij aan welke eerst en welke laatst wil wel een beetje opbouw hebben. Die mega finale als laatste denk ik

Heb hem toch maar twee keer. Vanavond gelijk de multicolor coko geprobeerd. En wat een heerlijke Burst en boeketten!

Was een top assortiment, boeket grootte was helemaal top en mooie magnesium tails! Tempo had wel iets hoger gemogen maar dat mocht de pret niet drukken :).

Na 3 jaar in de schuur gestaan te hebben moest het dit jaar maar eens gebeuren. Lontje langs de cakes en gaan. Wat een geweldenaars zeg, echt niet verwacht! :D

Zoals ieder jaar ook dit jaar weer in de collectie gehad.
Dit blijven geweldige toppers hoor, effecten zijn groot, burst is hard en de tails zijn echt dik.
Moet er zeker aankomende jaarwisseling ook weer bij komen.

Ik vond ze tegenvallen dit jaar, heb ze al een aantal jaar op rij gehad.
Dit jaar kwamen de boeketten veel hoger dan voorgaande jaren waardoor het voor mij minder mooi was.
Normaal kwam de crackling bijna in je nek, maar dit jaar kwamen ze veel hoger.

Is mij ook opgevallen dat ze dit jaar veel hoger gingen. Had nog 1 pot van vorig jaar staan en daarbij had ik ook het idee dat de boeketten groter waren, rekening houdend met het hoogte verschil ...
Buiten dat zijn het voor mij wel top potten hoor !
Had er 1 met een verkeerd label, dacht de Space Intruder af te steken, kwamen er magnesium tails.

Ik had dezelfde labelwisseling. Ook ik vond dit een prachtig assortiment maar de finales waren wel wat voorspelbaar met de chrystantium crackling, omstanders vonden dit overigens het mooiste.

Tail cake was nu weer een andere naam... Begon mn show nu met crackling cry effect ipv tail. Baal er wederom weer van. Verder schoten de effecten nu inderdaad hoger en leek het kleiner. Ondanks dat nog steeds erg goede cakes. Extreme Salute 2.0 was alleen veel beter. Big 19 de minste.

Back
Bovenaan