Bunker Blaster

Wat een geweldige box is dit. Ik vond hem al overweldigend tijdens de demo van Vuurwerkbunker Pijnacker (één van de toppers van de demo). Alles klopt, de effecten zijn goed uitgevoerd, we zien wederom een aantal vernieuwende kleurencombinaties en het tempo is om te smullen.

Geweldige film Koning en bedankt voor het delen! In enkelvoud is deze box al indrukwekkend, maar zo te zien op jouw film is hij in tweevoud nog indrukwekkender! Alleen het geluid al als cake 2 in salvo gaat schieten, kippenvel. Om nog maar niets te zeggen over het tempo en de spreiding van cake 4. Ik denk dat bovenstaande film een positief effect zal hebben op de verkoop. Het is eind januari, maar krijg na het zien van de beelden alweer flink de kriebels.

So de kletter deze is dik...helaas niet in de buurt te krijgen.
Tobias, breng die topboxen naar limburg!!

Van deze box kun je geen spijt krijgen, dit was echt machtig groot afgelopen jaarwisseling. In vergelijking met bijvoorbeeld de rambam veel beter

So de kletter deze is dik...helaas niet in de buurt te krijgen.
Tobias, breng die topboxen naar limburg!!

De Vuurwerbunker Specials collectie is dit jaar bij 10 winkels verkrijgbaar, waaronder de nieuwe Vuurwerkbunker.nl vestiging in Venray :) Daar krijg je straks in de reguliere webshop in de voorverkoop weer 20% gratis vuurwerk naar keuze erbij!

Een hele dikke bak.
Precies waar ik van hou!
Bij deze besteld op basis van de door jullie geposte gewaardeerde films.
Nu is het enkel nog de vraag of ik deze in mijn show schiet voor of na de event 4 seasons ;)

Na!!!!deze is echter dikker.

D
Een hele dikke bak.
Precies waar ik van hou!
Bij deze besteld op basis van de door jullie geposte gewaardeerde films.
Nu is het enkel nog de vraag of ik deze in mijn show schiet voor of na de event 4 seasons ;)

Waarom zijn de reguliere webwinkels nog niet geopend? Wil deze nog bestellen in Venray maar ik ga geen weken meer wachten. Dan neem ik iets anders welke ik dichter bij huis kan ophalen.

Back
Bovenaan