Bunker Blaster

Venray kan ieder moment online gaan. Dit jaar zijn we over naar een nieuw betaal systeem vandaar dat het iets langer duurt :)

Dat vond ik ook! Ik stond naast je te filmen, knetterlint :wink:

Vooral het goud in de derde cake is echt gruwelijk goed. Dat glinstert prachtig na, en zakt heel traag omlaag! "Yellow River"-goud, zeg maar. Verder heel grote boeketten die super zijn gevuld.

Vorig jaar deze ook in de straat gehad. Een van de toppers van de avond en ook op bovenstaande video's ziet hij er weer geweldig uit. Aanrader!

Ik heb de bunkerblaster 2018 batch gehad in een vierkante compound box, echter ken ik deze niet alleen de langwerpige versie.. is dit de goede??

Deze was erg mooi op de demo. Staat zeker op de lijst van volgend jaar, maar ben benieuwd naar de filmpjes van iedereen.

Hier hetzelfde, 2018 batch en vierkant. Ook was box 2 op 3 niet doorgelont en de rest wel.
Zie het voordeel er maar in gezien deze doos het meest droog voelt van allemaal :cool:

Tja, wat moeten we hier nog over zeggen... Had hele hoge verwachtingen en die zijn ook weer ruimschoots overtroffen...

Ook geschoten tijdens 2019-2020 aan de hand van een prachtig straatfilmpje.

Ik vond hem erg mooi, maar ik denk dat hij beter kan! Sowieso zaten er pauzes tussen de cakes dus dat was jammer, ook was de stijghoogte dermate hoog dat voor sommige type boeketten het niet tot zijn recht kwam in 30mm. Die bursts van 5 schoten zijn wel echt verrukkelijk zeg!!

Erg jammer van de mist. Het eerste deel van de box was nauwelijks te zien. Alsnog een mooie box en aanrader.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan