Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hiervan zijn meerdere batches gemaakt.
Ik bestel in principe nooit een box die ik al eerder heb gehad (beginnend freak en wil zoveel mogelijk verschillende producten) maar voor de Bunker Blaster heb ik een uitzondering gemaakt. Wat een heerlijk apparaat is dit toch. Zoveel verschillende grote effecten, tempowisselingen, salvo's, harde burst! Laatste cake mistte een beetje het vlotte tempo, desondanks was het weer genieten!
Hi, ik heb gisteren mijn vuurwerk opgehaald en had de Bunker Blaster van de Vuurwerkbunker bestelt, maar heb de Bunker Blaster van Evo Specials meegekregen. Weten jullie of dit dezelfde is maar dan in een ouder jasje? De box is ook vierkant in plaats van langwerpig.
Als hij nog steeds zo presteert als toen der tijd, zou ik het er voor over hebben. Wat een rammer en effecten.Is nu voor 120 te krijgen is dit hem waard met de prijzen van tegenwoordig?
Hopen dat die dan nog hetzelfde is als andere jaren is nu te krijgen in openingsacties van vuurwerkbunkerAls hij nog steeds zo presteert als toen der tijd, zou ik het er voor over hebben. Wat een rammer en effecten.