Bulldozer [Compound]

nou dit dus, nou stonden we op een vrij groot plein, maar ik wil niet op me geweten hebben dat een kind of wie dan ook zo'n bombette in het oog krijgt.
Nog eentje gevonden van china red die ontploft, zij hebben serieuze problemen met ontploffende cakes en compounds

Hier precies hetzelfde gehad! Kwamen enkele schoten uit en toen was het een explosie.
Volgens de verkoper had ie er nog niet eerder van gehoord😂🤣😂 lees hier toch echt meerdere gevallen met dezelfde doos.

China Red komt er dus duidelijk niet in. Ik lees bij diverse producten over ontploffende cakes. Zoals iemand al aangaf: het zal maar in iemand oog komen (oke: brilletje). Maar goed: in iemand gezicht bombette die bij een oor ontploft. Dat iets wel eens fout gaat, dat kan en dat is het leven. Maar hier hebben we toch echt een issue te pakken. Niks van China Red dus.

Opmerkelijk om te lezen en zien.
Vroeger een paar keer gehad.
Heerlijke cake. Geen problemen toen gehad natuurlijk

Filmpje van toen
Goede prijs ook. China Red is altijd goed geweest..

In het filmpje van Vuurwerkkoning waar het wel goed gaat lijken de effecten anders.. en zeker minder

Laatst bewerkt:
Sjo, dikke bak. Ook bij VWB?

Hmm, niet hier iig. Wel de Bulldozer zelf maar €180 is echt te gek.

Jemig, Souman €130+15% extra vw, wat een verschil. 't is dat ik er geen tijd meer voor heb die dagen om hem daar te halen. Was dik op de demo stream van daar zonet

Laatst bewerkt:
Sjo, dikke bak. Ook bij VWB?

Hmm, niet hier iig. Wel de Bulldozer zelf maar €180 is echt te gek.

Jemig, Souman €130+15% extra vw, wat een verschil. 't is dat ik er geen tijd meer voor heb die dagen om hem daar te halen. Was dik op de demo stream van daar zonet
die staat niet op de site die korting

Toevallig ook aangeschaft met de bf deal. Vanavond ook live gezien en exact hoe ik hem in het hoofd had, heerlijke bak. Stond wel verkeerd naar het publiek :)

Gaat al weer een tijdje mee en zelf gehad toen CR nog mooie pakket deals verkocht.

Redelijk standaard effecten tegenwoordig maar kan zeker nog even mee. Mocht je dit hebben aangekocht met BF, heb je een mooie doos te pakken :)

Blijft echt een topper, al jaren niet meer gehad, eigenlijk zonde. Mogen wel meer van die straatfilms komen.

Pfff helaas is iemand anders met mijn bulldozer er vandoor..

Bestelling meerdere delen, was op de balie gezet, Bulldozer zat in een tas. Ik zeg breng eerst het andere deel even naar de auto. Kom ik terug is die tas met de bulldozer weg! :mad: vogel was al gevlogen, moet echt achter me zijn weggepakt, natuurlijk zag ik de bui al hangen dat deze compleet was uitverkocht.. Uiteindelijk netjes opgelost met de Panther als vervangend product, 2024 batch. 2kg kruit, even opgezocht snel en leek me wel waardig. Had ook 100 euro betaald voor de bulldozer in de blackfriday aanbieding, dus prima vervanger

Back
Bovenaan