Bulldozer [Compound]

Echt een heerlijke bak dit! Prachtige uitwerkingen en heerlijke opbouw richting de rammer van een finale. Zou deze alléén niet na 12 schieten maar eerder op de avond.

Why? Was deze juist van plan te schieten om 00.00
Komt ie niet goed mee in het 00.00 geweld?

Aantal jaar terug met de eerste batch finale stond heel de straat te juichen Viper. Ik heb hem met de nieuwe finale nog niet gehad.

Ja. De Transbomber werd er voor afgestoken maar deze maakte bij het publiek duidelijk meer indruk. Prima 00:00 spul ook zonder die finale moet ik zeggen al zal ik er dan niet meer mee afsluiten zoals toen wel prima ging. De burst is goed en de effecten waren groot. Een beetje te vergelijken met de Total Event box.

Why? Was deze juist van plan te schieten om 00.00
Komt ie niet goed mee in het 00.00 geweld?

Nou ik heb dat ook gedaan en toen stond met vervolgens naast mij met de vraag waar ik dit illegale vuurwerk vandaan had dat kon toch zeker niet uit België zijn.... dus hier kon deze makkelijk mee komen om 00:00. Gewoon niet geloven natuurlijk dat dit in Nederland te krijgen is... Ik wil niet zeggen dat dit het aller beste is wat je kan krijgen maar troep is het zeker niet!

Prachtig. Op basis van filmpjes en reacties denk ik voor deze te kiezen. Patriot en construction, mogen er ook zijn. Deze heeft net meer 'wauw'factor.

Laatst bewerkt:
Heerlijke box zeg, ik had eerlijk gezegd mijn lichte twijfels over alle lyrische reacties hier maar nu ik hem in het echt heb gezien ben ik zeer blij dat ik hem besteld heb op basis van de film en reacties hier.

Als tie dit jaar zo is zoals op de filmpjes hier, dan krijg je er zeker geen spijt van! Nog altijd 1 van de betere bakken van CR!

Bovendien vind ik deze box met de huidige prijs van rond de 100 euries nog best netjes als je kijkt naar sommige verhogingen van andere artikelen

Deze zojuist geschoten...1 woord..geweldig!!
En dan met name de finale crack attack,wat een geweld.
Het gejuich een paar straten verder was duidelijk.

Hier werden er 2 na elkaar afgeschoten, alleen 1 bombette die wat laag ging. Voor de rest geweldig en keiharde klappen, omdat deze er zo bovenuit stak gaan kijken waar al dat moois uit kwam en bleek dus bulldozer te zijn. Volgend jaar dus hoog op het lijstje.

Zo te zien ben ik niet de enigste maar dit boxje zat niet lekker in elkaar. Hij weigerde dus heb ik de reservelont moeten gebruiken. Gelukkig kende ik hem al maar blijft jammer achterste voren haalt toch wel het wow effect eruit! Buiten dat blijft het een topper.

Ik had overigens ook 1 product waar bombette bleef hangen en na lezen van de reactie zou dat zomaar in deze box kunnen zijn geweest.

Back
Bovenaan