Bulldozer [Compound]

Gezien de positieve reacties en straatfilmpjes van afgelopen jaar deze ook besteld. Beukte er inderdaad flink op los bij de demo van Makkelie. Vraag blijft alleen of de eerste cake rustig schiet of all at once gaat, zie verschillende filmpjes voorbij komen.

Vind dit echt een topproduct. Vorig jaar beukte deze alle andere compounds in de straat eruit, daarbij vind ik hem ook nog eens heel sierlijk. Heb 'm dit jaar dus weer besteld, met een gratis Rooster erbij die ik er aan vast plak. Volgens mij komen de effecten uit de eerste cake van de Bulldozer overeen met die van de Dog en de Rooster, ook van die beukers :applause:

Gezien in de straat, herkende de tails uit het 2de blok. Wat een box is het ook vooral de laatste cake. Eerste staat genoteerd voor dit jaar.

Wat een GEWELDIGE bak was dit zeg!!! De laatste cake is compleet gekkenhuis heel de straat stond te juichen. De burst is meer dan goed en knalde de rest er uit. Ik had deze als een na laatste geschoten en de transbomber als laatste maar dat had ik beter andersom kunnen doen.

Voor mij de meest verrassende compound van dit jaar.

Wat een GEWELDIGE bak was dit zeg!!! De laatste cake is compleet gekkenhuis heel de straat stond te juichen. De burst is meer dan goed en knalde de rest er uit. Ik had deze als een na laatste geschoten en de transbomber als laatste maar dat had ik beter andersom kunnen doen.

Voor mij de meest verrassende compound van dit jaar.

precies dit (alleen had ik hem wel als laatste geschoten en geen TB haha) Die laatste cake als ze daar een box van bouwen dan bestel ik er nu vast 2. Wat een bak ik heb deze box als laatste besteld met idee na ik zie het wel zal wel niks wezen. beste koop van het jaar!

Goede verhalen zie ik hier. Ik was niet overtuigd (op film)om deze te halen juist door de laatste cake, maar die is dus wel dik in de straat. Ik was niet overtuigd van de crackling, dacht een beetje slappe hap.

Een winkel bij mij uit de buurt gooide deze in de happy hour op de 31e voor 50 euro
Freaksale 73
Losse verkoop 99/110
Wat een ding is dit goeie effecten en harde burstknal
Vorig jaar de construction gehad ook zo een rammer
De hele serie van deze lijn van china red is goed vuurwerk

Goede verhalen zie ik hier. Ik was niet overtuigd (op film)om deze te halen juist door de laatste cake, maar die is dus wel dik in de straat. Ik was niet overtuigd van de crackling, dacht een beetje slappe hap.

Dat had ik dus ook en het was gewoon genieten van een mooie bak tot de laatste cake en toen had iedereen zoiets van wtf gebeurd hier!

Heb deze zelf niet gehad maar wel voorbij zien komen, en kan wel zeggen dat dit echt een gave compounds is! Werd wel bij de finale aangestoken :p Maar de burst is hard en de boeketten zijn groot. Een goeie rammer die in een freak actie volgens mij niet eens zo duur is.

Deze was echt gruwelijk, kan hem iedereen aanraden. Behoorde met stip tot de beste boxen die ik had. Het einde is echt één grote chaos.

Hij was minstens zo goed als vorig jaar, de eerste cake schoot nu wel veel netter en die laatste cake blijft een topper met dat crackling geweld. Nu 2 jaar gehad, maar een goede kans dat deze volgend jaar er gewoon weer bij komt! :)

Dit jaar voor het eerst en absoluut niet de laatste keer mits ze deze kwaliteit kunnen waarborgen. Wat een geweld die laatste cake.

Vind het een heel dikke compound maar op film lijkt het wel of er een dikke vertraging tussen de cakes zit. Hoe hebben de mensen die hem afgelopen o&n hebben geschoten ervaren?

Vind persoonlijk dat pauzes het wow effect van deze box teniet doen als ze meer dan 1 seconde bedragen

Vind het een heel dikke compound maar op film lijkt het wel of er een dikke vertraging tussen de cakes zit. Hoe hebben de mensen die hem afgelopen o&n hebben geschoten ervaren?

Vind persoonlijk dat pauzes het wow effect van deze box teniet doen als ze meer dan 1 seconde bedragen

Mee eens nadeel van compounds, zijn gewoon losse cakes , blijf je toch altijd wel houden, tenzij ze gewoon uit geheel worden gemaakt

Mijn eigen opname van mijn favoriete compound is helaas volledig mislukt, gelukkig kwam ik deze briljante opname onlangs tegen op Youtube en die moet ik hier even delen. Altijd lastig om de "vuurwerkhaters" en mensen die roepen "zonde van het geld" uit te leggen wat er nou zo mooi is aan vuurwerk. Vanaf nu stuur ik ze de link van dit filmpje toe, dit filmpje zegt meer dan 1000 woorden. De reactie van die jongen, briljant!!

Bulldozer-to-the-rescue.....

Ik heb het andersom; die eindcake is duidelijk grandioos, effecten ervoor vind ik juist wat dun en snel vervliedend wrs door die dikke dreun die mensen melden...wat hem wel weer interessant maakt, samen met de diverse schietrichtingen.
Die finalecake, eigenlijk simpel een zs ipv fs crack attack, is wel een schot in de roos en maakt dit vooral een goeie escalatiebak maar ik heb dus m'n twijfels over de kwaliteit van de sier ervoor.

Ik heb het andersom; die eindcake is duidelijk grandioos, effecten ervoor vind ik juist wat dun en snel vervliedend wrs door die dikke dreun die mensen melden...wat hem wel weer interessant maakt, samen met de diverse schietrichtingen.
Die finalecake, eigenlijk simpel een zs ipv fs crack attack, is wel een schot in de roos en maakt dit vooral een goeie escalatiebak maar ik heb dus m'n twijfels over de kwaliteit van de sier ervoor.

ik heb hetzelfde, denk dat ik hem zelfs voor die 65 euro maar laat staan...m

Back
Bovenaan