Bulldozer [Compound]

Dit was gewoon een topbak, jammer dat die eerste doorschoot, maar maakte het wel tot een geweld.
De tails zijn prachtig erbij, die waaier is ook lekker breed met die boeketten en de finale cake maakt het geweld grandioos af. Aanrader, wat mij betreft een must have, ik bestel hem zeker weer.

Wat een lekkere rammert deze bak en wat een vette bizarre en mooie rode tails tijdens het waaier gedeelte. Einde is een compleet gekkenhuis :thumbup:

Komt op film echt geweldig over, wat een mooie box zeg. Tempo zit er wel behoorlijk in, jammer inderdaad dat die eerste cake doorschoot. Aan de reacties te horen ook goed bevallen bij de buren, top.

Echt een heerlijke box... hoop stiekem dat ik hem nog ergens in de actie mee kan nemen! maar China red is bijna nergens te vinden op freaksites

Echt een heerlijke box... hoop stiekem dat ik hem nog ergens in de actie mee kan nemen! maar China red is bijna nergens te vinden op freaksites

In een actie ga je hem helaas niet tegen komen, met CR prijzen mag niet gestunt worden dus zal wss gewoon volledige bedrag betaald moeten worden.

Gaat er dit jaar zeker 2x komen, dit was echt mijn beste box van afgelopen jaar. Geef zo een wow gevoel als deze in je straat staat! (en het was niet mijn enige box :p)

Hele dikke box dit die er voor mij van alle China Red producten er echt tussen uit sprong. Vooral de burst was echt snoeihard, de hardste van de hele demo. En de finale cake is echt heerlijk! Leuke gevarieerde box. Voor de rest is het jammer dat alle andere China Red producten van gisteravond bijna hetzelfde zijn... V shape, tails enzo. Komt zo goed als op hetzelfde neer. Klinkt een beetje verwend want het is wel allemaal goed vuurwerk, maar van de China Red producten van gisteren zou ik dan alleen deze halen.

Ja, hij blijft toch wel heel dik he, ook nu weer enthousiast over jullie films.
Ik schrijf hem er toch weer bij, zie wel waar dat stukje budget weg moet komen, deze wil ik weer hebben.

En ook besteld samen met wat singleshots.
Best geinig je wilt singleshots kopen en komt op 200 extra uit:p
Afijn een mooie bak met diversiteit en een dikke finale.

Best geinig je wilt singleshots kopen en komt op 200 extra uit:p

Eens even kijken wat ze nog meer hebben... oh ja dit ziet er ook wel leuk uit. S kijken wat ze daar op vwc van zeggen; ok, kopen. Hmmm en dit... ok kopen dus. Nou en dit kan er ook nog wel bij en dan geloof ik het wel.. wacht eens even wat zie ik hier nog? Hmmm ook wel geinig. Nou als we dan toch bezig kan ik net zo goed die HELE website doorspitten.

Bij deze nog het filmpje ( start net te iets te laat met opnemen ) van bij de Ano Demo.

Een echt snoeiharde beuker deze compound, was echt indrukwekkend !

Back
Bovenaan