Bull

Ziet er op die video in ieder geval echt goed uit, voor de prijs een prima waaier.
Staat op de lijst bij deze, dit jaar getwijfeld, baal ik nu van.

Wat een geweld voor +/- 10 gram per tube. Ze weten bij china red heel goed hoe ze vuurwerk moeten maken. Net als de overige dierencakes kun je deze gewoon kopen zonder na te denken!

Wat een geweld voor +/- 10 gram per tube. Ze weten bij china red heel goed hoe ze vuurwerk moeten maken. Net als de overige dierencakes kun je deze gewoon kopen zonder na te denken!

China Red is toch eigenlijk gewoon Wolff Vuurwerk? Wolff had ook prima spul dit jaar, dus dan China Red ook? :p

Die komt zeker goed over ja, en voor 30 euro helemaal geen geld. Dan zou ik er direct 2, wellicht 3 kopen. Wat een beuker zeg.

Deze zag ik voor het eerst voorbij komen op onze demo van de vuurwerkhal en was toen een van de toppers van de avond, deze uitgekozen als gratis vuurwerk maar man man man wat een top waaier denk wel een van de betere die ik in de afgelopen jaren heb gehad, staat nu weer op het lijstje voor dit jaar.

Samen met de Cairo Crackling de cake van het jaar wat mij betreft. Wat China Red uit 10 gram per tube weet te persen is ongekend :applause:

Deze staat steevast als eerste op straat om 12 uur, hoe groot de compounds ook zijn die in de gang staan te wachten.

Dat vermoeden had ik ook altijd al ja. Iemand een bron die dit bevestigd? Productuitwerkingen lijken veel op elkaar.

Huh.. onder welke steen heb ik gelegen? Ik was met de ophaaldagen nog in de buurt geweest achteraf.
Haha voor mij hetzelfde. Had er voor een dergelijke prijs 4 gehaald. Maargoed dat je alles niet weet want dan had de vrouw geen kastruimte meer over :p

Back
Bovenaan