Bull

Wauw, wat een dikke waaier was dit zeg! Joekel van een cake. Liep superlekker over, strak tempo achter elkaar door. Dikke effecten, bleef fier overeind bij de harde wind. Straat stond na afloop te applaudisseren. Komt er volgend jaar gegarandeerd weer! Bull China Red.jpg

Wat mij betreft ook een van de toppers. Zoals de hele dieren serie van China red een snoeiharde burst. Staan bij allemaal weer op het lijstje voor volgend jaar.

Hele toffe waaier, lekker veel afwisseling en goed tempo! Sowieso is deze hele lijn top, misschien maar eens een aantal van proberen te scoren dit jaar!

Ook toegevoegd aan de collectie dit jaar voor 37.99 met 20% gratis vuurwerk, dus eurotje of 30. Niks mis mee! Heel benieuwd naar, stond vorig jaar op de wishlist maar laten staan dus dit jaar moest die er komen.

Dat is inderdaad een prima prijs. Hier staat ie voor 52.99 met 20% gratis vuurwerk. Vind dat toch echt te duur.

Oké €53 is veel voor een cake, maar als je hem 1x koopt voor €53 +20% gratis uitzoeken en daarvan een tweede neemt voor €10.60 minder.. kom je in totaal uit op €95.83 voor 2 stuks.
Lont ze strak aan elkaar door en je hebt een compound van 98 shots die niet verveelt. Iedere rij heeft een ander effect + een strak tempo + een leuke finale. Niet slecht. Zelfs heel goed.

Laatst bewerkt:
Ook op de demo gisteren was dit echt een top cake, wel aan de prijs maar zeer goede spreiding en burst helemaal als je bedenkt dat dit ook 'maar' 25mm is.

Begint 11:44

Ik heb hier best een gemengd gevoel bij.

Ja, hij was mooi. De spreiding was echt mega breed.
Maar het was geen wauw-gevoel, waar ik dat bij andere cakes wel had. Het miste net de volheid en het geweld van de rest

Back
Bovenaan