Brocade Rain

Prachtige cake zeg voor 15 euro. Dit jaar sla ik over maar hoop dat er veel straatfilms van komen zodat ik m volgend jaar ook aan kan schaffen.

ik denk dat de werkelijkheid nog wel iets kan gaan tegenvallen. Net alle productiefilmpjes van Bonfire ff gekeken en vergeleken met eerdere filmpjes. Dan worden ze nog wel iets gedowngrade. jammer want ik kreeg echt nostalgische gevoelens van deze labels en het merk.
greetzzz

Ik ben er van overtuigd dat ik deze al minimaal 1 maar vermoedelijk zelfs 2 keer voorbij heb zien komen in filmpjes van 2 shows geschoten door Dream Fireworks. Op beeld is het altijd al wat moeilijker beoordelen, maar op beeld sprong de Brocade Rain er in ieder geval tussenuit. Had zelfs de indruk dat deze cake tot de toppers van de show behoorden. Onderstaande beelden lijken dit te bevestigen, want ik vind deze echt goed overkomen. Gewoon een prachtige goudcake, maar een goede spreiding, fijne burst en prima tempo. Momenteel ook nog eens voor een heel fijn prijsje te krijgen in de freakactie, waardoor je deze eigenlijk niet kunt laten liggen.

En nog eentje van onze oostervrienden. Dit geeft eindelijk een goed beeld van wat we kunnen verwachten van de producten van Bonfireworks en TNT Pyro. Ik ben tevreden.

Zo die doet het inderdaad goed zeg! Gaaf ook zo in V-shape.

Budget toppertje? Prijs nodigt in ieder geval uit om in meervoud te schieten.

Ziet er inderdaad prima uit zo zeg. Mooie grote effecten, burst lijkt ook dik in orde, blinkers blijven mooi en fel gaan. Topper, ook met deze prijs in achtnemende.

Weet iemand of deze nog ergens te koop is in de omgeving van noord holland eventueel ook in flevoland, friesland en utrecht?

Back
Bovenaan