Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
in mijn eerdere reactie bedoelde ik met klappen dat de politie wat mij betreft hard en echt hard optreed ,lange lat ,waterkanon maakt mij niet uit ,en als je in zulke kleine gemeentes woont als die jij aangeeft kan ik me wel voorstellen dat de jeugd gefrustreerd wordt /is ,kan me voorstellen dat oudjaars avond het enigste leuke is wat daar in het hele jaar te doen isZoek maar eens naar Yerseke, Arnemuiden etc. In 2020 was het daar het hele jaar door klappen. Daar wonen echt geen allochtonen....Maar dat zette me aan het denken....2020...corona.....uitlaatklep? Dus hoe zal dat gaan?
in mijn eerdere reactie bedoelde ik met klappen dat de politie wat mij betreft hard en echt hard optreed ,lange lat ,waterkanon maakt mij niet uit ,en als je in zulke kleine gemeentes woont als die jij aangeeft kan ik me wel voorstellen dat de jeugd gefrustreerd wordt /is ,kan me voorstellen dat oudjaars avond het enigste leuke is wat daar in het hele jaar te doen is,als zelfs allochtonen er niet willen wonen ?? ps en neem het niet al te serieus wat ik zeg he ,benoem alleen de feiten die er hier en in vele grote steden spelen
Gezien het verloop van de afgelopen maanden zou ik daar maar niet teveel vanuit gaan....VVD is ook lekker duidelijk over hun voorwaarden, maar niet heus. Blijven ze daar nu strikt aan vasthouden of niet?
snap je felle reactie niet man en als we het dan toch hebben over het niet snappen van de blijkbaar bij jullie spelende problemen dan kan ik bij deze ook vaststellen dat jij de situatie in de grote steden blijkbaar niet snapt ,is mij om het even ,zou zeggen geniet iig dit jaar nog vd afsteek mogelijkheid en meningen en inzichten mogen verschillen toch ,en jullie ?? wie zijn dit dan volgens jou ?Je weet er heel weinig van he, van hoe de jeugd het op het platteland heeft.....Hard optreden. Oke. Teveel alcohol achter het stuur: tanden uit de bek slaan. Auto naar de sloop. Diefstal? Handen eraf kappen! Laten we trouwens gewoon maar de Shariya invoeren toch? Dat lijken jullie wel te willen...
Jullie - je bent niet de enige die zo denkt. En: niet snappen van de situatie = het is op die dorpen juist voor de jeugd heel leuk. Die hebben echt veel vertier. Verder sorry als ik te fel overkom, ik ben dat gevraag om hard straffen (nutteloos) heel erg zat maar mijn reactie is te fel.....Eens met je!snap je felle reactie niet man en als we het dan toch hebben over het niet snappen van de blijkbaar bij jullie spelende problemen dan kan ik bij deze ook vaststellen dat jij de situatie in de grote steden blijkbaar niet snapt ,is mij om het even ,zou zeggen geniet iig dit jaar nog vd afsteek mogelijkheid en meningen en inzichten mogen verschillen toch ,en jullie ?? wie zijn dit dan volgens jou ?
no worries Jorgino ,be happy !!Jullie - je bent niet de enige die zo denkt. En: niet snappen van de situatie = het is op die dorpen juist voor de jeugd heel leuk. Die hebben echt veel vertier. Verder sorry als ik te fel overkom, ik ben dat gevraag om hard straffen (nutteloos) heel erg zat maar mijn reactie is te fel.....Eens met je!
Want hard straffen is nutteloos? Wat een onzin man....wat wil je dan doen? Een goed gesprek en zeggen foei dat mag je niet meer doen, nounou dat zal wel zoden aan de dijk zetten...Jullie - je bent niet de enige die zo denkt. En: niet snappen van de situatie = het is op die dorpen juist voor de jeugd heel leuk. Die hebben echt veel vertier. Verder sorry als ik te fel overkom, ik ben dat gevraag om hard straffen (nutteloos) heel erg zat maar mijn reactie is te fel.....Eens met je!
Dit land is verrot. In 12jaar tijd totaal de vernieling in gebracht.Beetje offtopic, maar my 2cts;
1) een straf moet afschrikken (zowel preventief, als recidief)
2) Voorwaardelijke straffen moeten afgeschaft. Dit systeem werkt als gele kaart. Een vrijbrief om 1x iets te flikken wat niet door de beugel kan.
3) een straf moet (zeker onder de 25jr en/of bij eerste delict) idealiter "opvoedkundig/corrigerend" zijn. Zorg dus voor "heropvoeding (in gesloten setting), gedragstherapeutische ingrepen EN hulp/begeleiding naar het rechte pad op het moment dat ze meegewerkt hebben aan die verandering EN motivatie tonen om de nieuwe weg in te slaan en te blijven volgen.
4) recidivisten/draaideurfiguren/multi-delinquenten of de zwaardere overtredingen, die graag knetterhard straffen svp. Die hoef ik niet in de maatschappij.
Maar ja, ik zie dit niet gebeuren, want er zijn niet eens centen voor cellen/bewakers, laat staan voor ondersteuning (waar de GGZ/pedagogiek, etc. inmiddels kampt met wachtlijsten van MINIMAAL 6 (eerder 9) maanden. Om over de kwaliteit van jeugdzorg maar te zwijgen.
mooi verwoord en helaas de realiteit ,ben zelf 55 en ja sorry maar moet in deze toch weer concluderen dat vroeger alles "beter "was ,lang leve de liberalisering van de zorg want marktwerking zou zoveel beter zijn voor de consument ,gevangenissen konden gewoon dicht ,openbaar vervoer ,postmarkt alles wordt gesloopt en de overheidsinstellingen die wel nog in tact zijn maken er helemaal een potje van ,belastingdient ,uwv ,jeugdzorg,ggz pffff toch maar weer een staatslot halen morgenBeetje offtopic, maar my 2cts;
1) een straf moet afschrikken (zowel preventief, als recidief)
2) Voorwaardelijke straffen moeten afgeschaft. Dit systeem werkt als gele kaart. Een vrijbrief om 1x iets te flikken wat niet door de beugel kan.
3) een straf moet (zeker onder de 25jr en/of bij eerste delict) idealiter "opvoedkundig/corrigerend" zijn. Zorg dus voor "heropvoeding (in gesloten setting), gedragstherapeutische ingrepen EN hulp/begeleiding naar het rechte pad op het moment dat ze meegewerkt hebben aan die verandering EN motivatie tonen om de nieuwe weg in te slaan en te blijven volgen.
4) recidivisten/draaideurfiguren/multi-delinquenten of de zwaardere overtredingen, die graag knetterhard straffen svp. Die hoef ik niet in de maatschappij.
Maar ja, ik zie dit niet gebeuren, want er zijn niet eens centen voor cellen/bewakers, laat staan voor ondersteuning (waar de GGZ/pedagogiek, etc. inmiddels kampt met wachtlijsten van MINIMAAL 6 (eerder 9) maanden. Om over de kwaliteit van jeugdzorg maar te zwijgen.
Kan deze Raisa Blommestijn een staande ovatie krijgen van ons.![]()
Kan deze Raisa Blommestijn een staande ovatie krijgen van ons.![]()
Sinds wanneer heeft links een meerderheid in de EU?Linkse groene partijen hebben Europa in 10 jaar tijd compleet afgebroken. En nee, ik heb het niet alleen over vuurwerk !
Ja het is lastig om de realiteit onder ogen te zien, ik heb die ervaring anders wel. Wellicht is het afhankelijk van waar je woonachtig bent.1
Ik klappen iemand die racistische uitspraken heeft gedaan recent? Dacht het even niet.
Linkse groene partijen hebben Europa in 10 jaar tijd compleet afgebroken. En nee, ik heb het niet alleen over vuurwerk !
Geloof me, die vernieling is al veel eerder in gang gezet. Maar is inderdaad in de afgelopen 12 jaar op veel vlakken nou niet echt verbeterd.Dit land is verrot. In 12jaar tijd totaal de vernieling in gebracht.