PyroFanatic
VWC lid
Dat heet een hitteschild en komt bij een Bastard in twee halve manen ivm het multilevel systeem.Mensen die hun pizza steen doormidden zagen geef ik max 1 jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat heet een hitteschild en komt bij een Bastard in twee halve manen ivm het multilevel systeem.Mensen die hun pizza steen doormidden zagen geef ik max 1 jaar
lol ja ... BBQ rook over je eten, dat is niet goed voor je , ik geloof dat ze hun pijlen al aan het richten zijn op allerlei sausen en toevoegingen met rook-aroma. Zoek maar op.Geef je 2 jaar, dan mag dat ook niet meer
Zelfs kaarsen in huis branden wordt inmiddels afgeraden.lol ja ... BBQ rook over je eten, dat is niet goed voor je , ik geloof dat ze hun pijlen al aan het richten zijn op allerlei sausen en toevoegingen met rook-aroma. Zoek maar op.
Wat het makkelijk maakt is dat we als volk ons zo heerlijk laten ophitsen tegen elkaar. Jij hoort bij die groep en ik niet, jij bent slecht en ik ben goed. We vinden elkaar niet en at moet ook niet. Want een verenigd volk, dat de onderlinge verschillen accepteert, is een volk met macht. Een verenigd volk is als een groot eensgezind land, een gesplitst volk is als kleine eilandjes in een grote zee. Los van elkaar, kennen elkaar niet en steunen elkaar niet.
Nee, BBQ verbod komt als eerste
Feestdagen wordt het steeds vaker genoemd. Let er maar eens op. Reclamefolders o.a.Nee, eerst de kerstdagen.
Race is nog niet gelopen fanaatjes.
HOUDT HOOP!
Livestream: Plenaire zaal | Tweede Kamer der Staten-Generaal
www.tweedekamer.nl
Ik heb delen gezien van het debat maar welk stuk bedoel je dan ? Wat had Caroline gezegd ?Mooi om te zien dat al die vuurwerkhaters in de stress schoten toen Caroline van der Plas iets uit de hoge hoed leek te toveren waardoor er helemaal geen vuurwerkverbod ingevoerd kon worden.
Je had die tegenstanders eens moeten zien, totaal in paniek. Vooral die troela van D66 (Hanneke van der Werf), had kortsluiting in haar bovenkamer, keek ineens zeer raar uit haar ogen, ogen begonnen alle kanten op te rollen.
Alleen jammer dat Caroline van der Plas achteraf toch geen stok achter de deur had.
Race is nog niet gelopen fanaatjes.
HOUDT HOOP!
Livestream: Plenaire zaal | Tweede Kamer der Staten-Generaal
www.tweedekamer.nl
Klopt het gaat hoe dan ook komen!Dat verbod gaat er sowieso komen, alleen de vraag is wanneer dit jaar of volgend jaar maar helaas hij komt er![]()
Klopt het gaat hoe dan ook komen!
Viel mij ook al op. Verbod is er door nu nog de 3 randvoorwaarden er zo maximaal mogelijk uit te drukken. Zo min mogelijk geld naar de branche. Handhaving proberen op te schalen en, ondergeschoven vereniging idee goed verkopen zodat het niet opvalt dat het onhaalbaar is. VVD wat een gore vieze partij. Wie heeft daar in vredesnaam ll gestemd johIk wil geen spelbreker zijn maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik vrees dat de VVD en NSC niet gaan draaien.
Ik heb Michon van de VVD er nog niet op kunnen betrappen dat ze oprecht enige waarde hecht aan de vuurwerktraditie en voor de vuurwerktraditie opkomt, die was al in het vorige debat en nu ook in dit debat alleen maar bezig met "compensatie" wat voor mij eigenlijk aangeeft dat ze niet van plan is te gaan draaien.
Valt mij op dat de rest van de tegenstanders precies hetzelfde zegt dus het lijkt afgesproken werk.
Wel mooi om te zien dat ze er nu ineens wel alles aan doen om te kunnen handhaven en het aanpakken van illegaal vuurwerk en relschoppers waarna tegenstanders van het vuurwerkverbod aangeven, "waarom hebben jullie dat de voorgaande jaren dat niet gedaan, waarom kon dat voorgaande jaren niet en nu ineens wel?".
Caroline van der Plas doet in ieder geval wel heel erg goed haar best maar die gaat helaas het verschil niet maken.
Als men niet aan de 3 voorwaarden kan worden voldaan, stemt VVD dus als nog tegen?Hoe treurig de uitkomst ook is, er is eindelijk wel duidelijkheid gekomen. Dat is iets.
Er is een meerderheid voor deze wet, inclusief het amendement van CU om uitzonderingen voor verenigingen mogelijk te maken, en het amendement van de VVD waardoor er eerst aan 3 voorwaarden moet worden voldaan voordat de wet in werking treedt.
Praktisch gezien duurt het minimaal 1,5 jaar voordat aan deze voorwaarden kan worden voldaan.
2025/2026 gaan we knallen, kans is groot dat dit het laatste jaar is.