Break Out

Woah, wat een dikke bak zeg. Burst lijkt ook echt ontzettend hard te zijn. Topper!

Traditie op kerstavond. Vuurwerk! Wat een bak is dit zeg, wat een burst, mooie diversiteit, prachtbak.

En laatste cake wel met blauwe sterren :0. Dacht dat iemand zei dat ze eruit waren. Klasse bak. Misschien dat ik er nog 1 extra bij haal alvast voor volgend jaar

Fijne film ook zeg, komt zeker goed over, het afsluitende salvo is ook echt een rammer. Jeukt dan toch weer om deze op te zoeken hehe.

Kan echt niet wachten deze krachtpatser aan het werk te zien. Lijkt me ook gewoon geweldig om bijna recht onder te mogen staan. :D

Hier in de buurt helaas nergens verkrijgbaar...

GAE staat vast voor iets wat ik m'n strot niet uit krijg, dus gok dat je op een uur rijden van Felix in IJsselmuiden woont. Die heeft hem nog staan voor 175.

TIP van BurstDuo: Gespot bij de Intratuin in Hoorn voor €129 met 20% gratis vuurwerk er bovenop (onder het kopje nieuw voor 2022). Betaal je omgerekend €104 voor deze box met een gratis cake naar keuze :handsup:

TIP van BurstDuo: Gespot bij de Intratuin in Hoorn voor €129 met 20% gratis vuurwerk er bovenop (onder het kopje nieuw voor 2022). Betaal je omgerekend €104 voor deze box met een gratis cake naar keuze :handsup:

Help me ff, de box kost 129 euro, maar uiteindelijk ben je 104 kwijt netto en nog een gratis cake? Of zijn we hier onszelf lekker aan het maken? ;)

Om 18 uur gelijk als eerste gestookt. Wat een gruwelijke box! Giga boeketten en dito burst. Alles klopte er gewoon aan imo. :D

Prachtige bak, heerlijke burst en mooie kleuren :handsup: Jammer genoeg had ik deze niet kunnen aanschaffen.

Back
Bovenaan