Break Out

Deze met 10% doorschuifkorting gehaald. Uiteindelijk voor nog geen 6 tientjes op de kop getikt. Straatvideo ziet er echt heel goed uit.

Ik vind maar dat deze compound weinig reacties heeft.... Wat mij betreft potentieel compound van het jaar 2021 tot 2 kilo

Deze ook besteld. Grote effecten zo te zien in het straatfilmpje. Doet me sterk aan On the Beat denken. Uitleveren maar :)

Break out stond 2 keer in de straat, helaas had de linker versie er wel erg veel zin in. Maar wat een lekkere bak hoor deze! Aanrader!

Hij ging lekker synchroon, zeker in het begin. jammer dat de linker er op een gegeven moment vandoor ging. Maar al met al een geslaagd project chef :thumbup:

Laatst bewerkt:
Deze gaat er komen dit jaar. Had em al sterk overwogen, maar dankzij de film van Koala ben ik helemaal om! :D

Heeeeerlijke box dit, staat nog in bestelling en misschien nog 1tje erbij voor aankomend jaar.

Ook hier geschoten!

Begint op 08:58 samen met het laatste salvo van de Willow Mayhem. Wat een burst kwam hier vanaf zeg! Ongekend goed voor legaal vuurwerk! Deze zat serieus tegen de burst van Triplex aan. Je hoort het mij ook in de film zeggen dat de burst erg goed is en als je met oortjes of een koptelefoon luistert hoor je ook goed dat de knallen dof klinken, heerlijk! Echt een top box, heel sierlijk, mooie kleuren... en die ghost met paarse sterren vond ik zelf prachtig! Van cake 3 mag er van mij echt een aparate cakebox op de markt komen, dan gaat 'ie meteen op de lijst. Heb echt genoten van deze box!

Geweldig, zo heb ik hem ook ervaren in de straat. Stak met kop en schouders boven veel boxen uit. Burst vergelijkbaar met Surex blokken die ik dezelfde avond schoot.

Met wat film je BurstDuo?

Back
Bovenaan