Break Out

Geweldig, zo heb ik hem ook ervaren in de straat. Stak met kop en schouders boven veel boxen uit. Burst vergelijkbaar met Surex blokken die ik dezelfde avond schoot.

Met wat film je BurstDuo?

Alle info staat in de beschrijving :wink: Maar ik heb met een Iphone 11 gefilmd in 4K 60 FPS met aangesloten de Rode Me-L externe mic. met de deadkitten erop (gokje genomen omdat het een richtmicrofoon is ipv een stereo mic). Tip voor films opgenomen met een Iphone is Rommetje, die filmt al zijn producten met zijn Iphone in dezelfde stand. Belangrijk is dat je echt in 4K 60 FPS filmt en niet anders. Ik heb de hele buurtshow ook opgenomen met m'n camcorder (Panasonic HC-V770) maar die haalt bij lange na niet de kwaliteit van de Iphone. Ik zag het ook niet aankomen dat ik met een Iphone zou filmen, maar zag de beelden van Rommetje en was echt onder de indruk!

Had deze bak al 2x achter elkaar op de lijst maar nog steeds niet kunnen op halen ook dit jaar wil ik hem weer bestellen maar blijft de vraag als ik hem ken ophalen..

Nu ik het straat flimpje heb gezien moet deze er juist komen dit jaar

Geniale bak is dit, burst lijkt echt super te zijn zo te horen op de filmpjes en de boeketten ook dikke prima. Hij doet me een beetje denken aan het oude Pangu met de spiderfloss effecten. Wolff vuurwerk is heel goed bezig, we hadden een paar compounds in de straat en die konden goed mee met de premium producten van Salon Roger, ofterwijl ze doen gewoon mee met de topproducten van de F2 markt. Harde burst, grote spreiding, lekker tempo, ( soms ) shapes. Het mooie is dat Wolff heel erg betaalbaar blijft in de acties.

Ziet er heel goed uit op alle straatfilms van afgelopen jaarwisseling!! Weet iemand nog wat hier de prijs van is tijdens de china red actie?

Snap dat alles duurder word maar ze kunnen ook overdrijven. Heb hem gelukkig nog in bestelling staan voor de helft.

De zuiderburen hebben deze nooit gehad, dus prijs, tja niet veranderd daar toch?
En dan nog, iets kunnen kopen voor meer geld is nog altijd beter dan niets kunnen kopen...

Break out stond 2 keer in de straat, helaas had de linker versie er wel erg veel zin in. Maar wat een lekkere bak hoor deze! Aanrader!

Throwback naar toen deze in tweevoud op straat stond te rammen. Zou er graag dit jaar zelf weer eentje aansteken :)

Voor wie er nog over twijfelt; Poema is de beste lijn van consumentenvuurwerk in Nederland!

Kortgeleden deze bak nog in een show vewerkt gezien. Er werden heel veel goede producten ingezet, maar: De Breakout klapte echt alles eruit. Wat een heerlijke klappen en spreiding!

Aanrader pur sang!

Zeker, staat op het lijstje. Hopelijk hebben jullie hem 08-09 voor een goede prijs, dan neem ik hem zeker mee

Ik dacht dat ik klaar was voor dit jaar, maar de commentator van dit filmpje heeft me helemaal overtuigd dat deze er toch echt bij moet komen. :holland:

Ik heb deze nergens goedkoper gezien dan 112,50. 129,95 lijkt een doodnormale prijs dus inderdaad het nieuwe normaal. Dat deze ooit 65 euro was (een jaar geleden). Dat maakt de prijsstijging dan wel weer extreem.

Ik heb deze nergens goedkoper gezien dan 112,50. 129,95 lijkt een doodnormale prijs dus inderdaad het nieuwe normaal. Dat deze ooit 65 euro was (een jaar geleden). Dat maakt de prijsstijging dan wel weer extreem.

Deze is niet lager dan 80 geweest. Maar ik denk dat 112 een redelijke prijs is ja. Ik vind hem wel van het caliber willow mayhem, daar betaal zon bedrag ook makelijk voor.

Ja zeker mooi. Maar ik heb geen oneindig budget en opslag is ook echt beperkt helaas. Anders was deze er wel gekomen denk ik. Maar ik kon de Kingstown hangover voor minder krijgen en die vind ik wel net wat mooier ook voor zover video dat kan laten zien. Dank voor de beelden weer, Pyroblom.

Back
Bovenaan