Break Out

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6942
Artikelnaam: Break Out
Bruto Gewicht: 13,80 kg
Netto Kruitgewicht: 1937 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Poema breekt de tent af! In 100 schoten zet je een legendarische show neer! Pure waanzin!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 67 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 129,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6942-Break-Out-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer benieuwd naar. Vorige jaarwisseling erg gecharmeerd van de kwaliteit van Poema, een lekker 100sh 30mm blok kan nog wel eens heel goed uit de verf gaan komen!

Kom maar door met die video!

Wacht als cake 3 en 4 kingdom moet voorstellen is er ergens iets goeds mis.
Bij de kingdom film zie je vij 1e cake gouden glitter palmen met groene punten en hier niet bij cake 3
Welke vorm is in de productie of zijn ze niet hetzelfde?

Deze 3e cake is veel mooier dan de eerste cake van de Kingdom wat mij betreft!
Gaaf die verschillende kleuren ghost!

Een no voor mij.
Tempo prima
Effecten zien er prima uit maar niet interessant genoeg voor mij door de prijs. Voor 60 of 75 zou ik er nog eens over nadenken

De laaste cake van dit blokje moet wolff ook losse cake van maken of leuke 100 shots compound net als evo

Ook dit blokje gaat op de lijst heb bijna heel de poama serie :p

het eerste deel kan ik zelf niet heel erg warm van worden, doet me niet zo veel. Maar het tweede deel van deze box is gruwelijk zeg. Cake 3 is heerlijk met die verschillende ghost effecten (mag men van mij ook zo een box van maken)en cake 4 is de tweede cake van de kingdom idd..prachtig!

Ze me nou niet dat ze die blauwe sterren eruit hebben gehaald bij die laatste cake.. zou zonde zijn, blijft een mooie bak. Blij dat ik hem besteld heb.

Echt een hele dikke bak dit. Effecten ogen groot zo op de film en burst komt prima over. Tempo zit er ook goed in en de finale cake maakt hem echt af.

Laatst bewerkt:
Ahh lekker, blij dat deze besteld is in de China Red actie. Staat hier komend jaar in de straat te vlammen. Nu al zin in, maar hoop wel dat de blauwe effecten op het laatst er nog inzitten en nu op film wat wegvielen.

Productie ziet er niet slecht uit al vind ik het volume van de burst wel wat overdreven geboost overkomen ten opzichte van de spreiding van de sterren. schrijf hem zeker niet af maar wil nog wel eens een filmpje zien om wat afstand en met normaal volume

Straatvideo!! POAH dikke must-have. Heerlijke hoogtempo 30mm box. Prachtig product, ben helemaal enthousiast van de witte ghost!! Finalecake ook erg lekker :D

Sjonge jonge... ik durf het haast wel aan om te zeggen dat dit de beste single compound van 2021 is op de nlse markt. Cake 1, 3 en 4 zijn echt top.

Back
Bovenaan