Brasilian Box [Ass]

Blijft voor mij het beste 19 shots assortiment op de nl markt. Spreiding en burst echt heel dik. Volgend jaar sla ik over omdat ik drastisch minder budget heb

Ik had deze voor het eerst dit jaar maar wat een goede boxen zeg. Harde burst, onwijs brede spreiding. Volgend jaar weer!

Dit jaar weer in de straat gehad! Echt fantastisch pakket. Eerder al mee mogen maken, maar het verrast me elke keer weer. Ik had overigens de 2018 versie. Stel dat Pangu nog maar 1 product op de markt wil brengen, is het deze wel.
Variatie, kleuren, hangtime, burst, mine allemaal top uitgevoerd.

Wat ook mooi is hier aan is dat het publiek denkt dat je even een kleiner potje gaat schieten, maar wat er dan uit komt is gewoon groter dan 500 grams Profire cakes van Evolution :thumbsup:

Heb deze cakes dit jaar toch best wel gemist moet ik zeggen. Echt een top assortiment dat ik al een aantal keer weggeschoten heb. Blijven toppers, op elke video weer!

Ik heb ze nog nooit gehad, maar ze staan dit jaar zeker in de straat bij mij. Leuk idee zo in W shape! Brengt me op ideeen. :p

En nog een topper die blijft, info 2020;

Artikelnummer: 3685
Artikelnaam: Brasilian Box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 6 x 19 schoten
Effectomschrijving: Volgens vele het beste 19 shots assortiment op de markt; Brasilian Box van Pangu Fireworks. Deze box heeft zes losse cakes met ieder 19 shots in het grootste 30mm kaliber wat toegestaan is. Dit is gewoon een pakket voor de échte liefhebbers!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Internetprijs:
O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3685_Brasilian-Box.jpg

3685_set_complete-1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

En ook dit is weer goed nieuws voor ons liefhebbers, een prachtig assortiment dat behouden blijft. Ook een héél vet label zo, gaaf gedaan!

En ook dit was naar mijn verwachtig, het kan ook niet anders met het beste 19sh assortiment die wij ooit gehad hebben. Deze staat direct weer op het verlanglijstje.

Zo dit is fantastisch nieuws dat Brasilian Box in het assortiment blijft. Even de filmpjes van de nieuwe compounds afwachten anders wellicht voor de 4e jaar op rij dit assortiment meenemen

Blijft een van de allervetste 19 shots assortimenten. Heel gaaf en slim om deze erin te houden. Zou zonde zijn als dat niet het geval zou zijn geweest.

Heb even een straatfilmpje gekeken, maar wat een mooie box! Gaat voor volgend jaar zeker op de lijst.

Heb even een straatfilmpje gekeken, maar wat een mooie box! Gaat voor volgend jaar zeker op de lijst.

Betreft dan bestaande (rest)voorraad wat je op film gezien hebt. Wordt nu opnieuw geproduceerd en geïmporteerd. Blijft altijd een klein risico dat het product 'verandert', al help ik hopen dat, als dit al het geval is, dat het dan ten goede is.

Zeer goed nieuws dat dit assortiment erin blijft. Kwalitatief het beste 19sh assortiment op de markt.

Back
Bovenaan