Games

Schiet voornamelijk met de m4 en de p90, maar ben echt een battelefield speler, daar is me kd 2.27 en cod een wereld van verschil gaat het duidelijk ff iets minder af met 1.15:p:bonk:
( moet nog ff verder oefen )

Vind het spel helemaal niks :p Call of Duty is Running en Gunning.
Nu lijkt het gewoon op Battlefield maar het gecamp en de graphics voor Multiplayer vind ik ook slecht.

De rifles zijn op dit moment zeer overpowered, hopelijk een patch binnenkort

Ik zit er nog steeds overna te denken om de nieuwe Call of duty aan te schaffen of niet

Misschien dat ik het niet direct haal maar misschien in January na oud&nieuw want al mijn geld gaat op dit moment eventjes naar het vuurwerk :p

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook nog niet helemaal top... TTK is te snel, en de maps zijn echt ingericht op campers...
desalniettemin is de modes Gungame (2v2) meer iets voor mij.

Daarnaast gaat het gerucht rond dat we alle top maps van mw1, mw2 en mw3 krijgen in een remake... dat zou leuk zijn.

campaign is wel echt een aanrader.

Ik vind het ook nog niet helemaal top... TTK is te snel, en de maps zijn echt ingericht op campers...
desalniettemin is de modes Gungame (2v2) meer iets voor mij.

Daarnaast gaat het gerucht rond dat we alle top maps van mw1, mw2 en mw3 krijgen in een remake... dat zou leuk zijn.

campaign is wel echt een aanrader.

Oke bedankt hiervoor! Ik denk dan dat ik maar wacht tot January misschien dat er een aantal patches gaan komen. Voor nu blijf ik wel eventjes Battlefield 5 spelen!

Back
Bovenaan