Blade Runner

Oh wel fijn om te weten dat yellow river nog een kooi heeft. Ik heb Rain man ook in bestelling staan maar bij dat soort cakes maakt het mij niet echt uit dat er geen kooi om zit

Voor dit effect heb je geen giga burst nodig nee.
Maar ik verafschuw de ingezette trend, vandaar mijn ietwat “dramatische” reactie hierboven.

Ik heb wel het vermoeden dat het sample filmpje vertraagd is, maar als hij net zo presteert of in de buurt komt van de Mairo Gold (filmpje Sven & Koen) dan is het echt een topper!

Besteld, erg benieuwd naar! Dat deze kooiloos is legt m'n verwachtingen ietsje lager, dus dan kan het alleen maar meevallen ;)

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat deze prachtcake in de straat staat te vlammen dit jaar. Wat dat zou topstookweer betekenen :wink:

Prachtig dat fijne goud in multishape, echt een mooie nieuwkomer van Pangu. Bij deze cake ook niet zo bang dat hij kooiloos is gezien de effecten. We gaan het meemaken!

Dat is inderdaad de reden.

Ondanks dat deze niet in een kooi zit, heb ik wel hoge verwachtingen.
Heb een karton besteld. Mooi als stand alone maar ook om in een showtje te verwerken. Zin in!

Voor de burst heb je hem niet te kopen, voor de effecten wel! Ben wel bang dat hij met veel wind niet uit de verf komt.

Voor de burst heb je hem niet te kopen, voor de effecten wel! Ben wel bang dat hij met veel wind niet uit de verf komt.

Persoonlijk koop ik nooit een cake voor de burst, dus ik ben blij dat de effecten goed zijn.

Laatst bewerkt:
Ligt dit aan mij of is het een downgrade in vergelijking met de productvideo? Ik was niet bij de demo, maar de burst klinkt echt vrij matig voor 30mm en de laatste waaier is er ook helemaal uit. Er is nog wat aan gesleuteld als je het mij vraagt.

Back
Bovenaan