Nachtbrakerstopic 28-29 december 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal de nachtelijke trip reports en sfeerverslagen met bijbehorende foto's missen! Het ophalen van de eerste bestellingen van freaks! Normaal ben ik in dit topic aan het f5en!

Wat een vreselijk gevoel dit nu zeg. Nu had echt de allermooiste dagen van het jaar moeten beginnen. Strak van de zenuwen, bestellijsten klaar, extra geld en pinpas mee, auto volgetankt, banden op spanning, eten en drinken mee, top2000 aan en gaan. Nu is er een enorme leegte, gigantisch kloten gevoel.

Ik dacht dat de nieuwjaarsdag van vroeger erg was, maar dit slaat alles...

Erg he.
Had normaal gesproken deze week vrij gehad.
Maar ben maar gewoon gaan werken...

Dit was de avond geweest van spanning.
Vannacht om 2.30 had ik de eerste bestelling op moeten halen,maar helaas is alles anders.

Ik hoop zo hard dat we volgend jaar weer mogen zeg...

Heel vreemd gevoel dit. Beetje de sfeer erin gooien met de top 2000. Maar heb die toch echt liever opstaan als ik in de auto zit op weg naar mijn vuurwerk.

Vreemd. Geen onderbuikgevoel. Zal alles wel kloppen. Lijstjes nog eens doornemen. Eerste bestelling fotograferen en hier posten. Helaas ik hoop toch echt wel dat het volgend jaar nog kan.:rolleyes:

anders over een uurtje in de auto gestapt voor de 1e lading.... blijft toch een rare gedachte.

Braken moet ik zeker, maar dat heeft waarschijnlijk een andere reden, niet van het niet kunnen slapen :sad:

De kids hebben er in ieder geval zin in morgenochtend ritje Kelper oler en dan naar de Mac samen, ik zal mijn aanwinsten hier wel even posten:handsup:

Ik ga morgen toch nog een cat 1 bestelling ophalen bij Kuiper vuurwerk, maar zal er geen slapeloze nacht van hebben hahaha

Droevig dit. Man man man wat had ik graag morgen om 7 uur in de auto gezeten om een rondje Noordholland/Flevoland te rijden. Om vervolgens naar het zuiden af te rijden richting Orthen. Helaas ging die vlieger niet op. Uit enige wanhoop, maar met positief uitzicht een Van der Valk bij Duiven geboekt voor wat vuurwerk over de grens. Ook die vlieger heeft nooit een zuchtje wind gevoeld.

Triest triest, misschien dat ik morgen toch nog ergens wat vuurwerk ga kopen. Hopen dat we volgend jaar er met z'n allen anders bij zitten.

Morgenochtend naar Leeuwarden, maar als zelfs Gerrit vraagt of het niet een uurtje later kan, dan weet je genoeg. De stress van de eerste ophaaldag kun je niet faken. #dunnepoep2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan