Blade Runner

Had er hier 2 van besteld, heb toch maar even omgezet naar 2 andere cakes. Want heb er weinig vertrouwen in dat deze beter is met oud en nieuw. Hoop het natuurlijk wel voor degene die hem wel heeft!

Enthousiast na het eerste filmpje... niet besteld uiteindelijk en daar nu heel blij om... Wat een drama dit!

Had er goede hoop op en is met mijn kleinere budget de grootste gok, dus balen dit. Toch maar hopen op een wonder, wel eens vaker uiteindelijk meegevallen na een 'matige' demo en 'kritische' reacties.

20231228_115309.jpg
20231228_115425.jpg

Leuk formaat wel... Hopelijk gaat hij presteren zoals op de productiefilm en niet zoals de demo's. Fingers crossed... :confused:

Windgevoelig bakkie hoor… ik zou er helemaal nikx van verwachten met die wind. Ik ga m zelf bewaren denk ik

Op basis van de demo's verwachtte ik hier niet veel van, maar ik vond hem prima! Lekkere doffe klappen bij de lancering, heel fijn goud, natuurlijk wel windgevoelig. Waaier heeft hem wat extra's.

Hier ook als vooravond potje en kreeg van omstanders te horen dat het een mooie pot was.
Vond hem zelf ook wel goed. Voor 30mm had wat grotere uitwerkingen gekunt, maar ja.. de wind had er ook vat op.

Wat mij betreft een dikke 7.5

Wind was hier killing voor deze cake.
Maar hij mist 100% burst. Qua uitwerking valt het mee, maar voor de beleving mist de burst.
Het contrast met andere cakes in de vooravond was groot. Ook tov andere - goed presterende - kooiloze producten.

Wind was hier killing voor deze cake.
Maar hij mist 100% burst. Qua uitwerking valt het mee, maar voor de beleving mist de burst.
Het contrast met andere cakes in de vooravond was groot. Ook tov andere - goed presterende - kooiloze producten.

Bedankt voor het testen, gaat de bunker weer in.

Wellicht kwam het door de wind maar deze viel zoals verwacht tegen. De burst kwam voornamelijk vanuit de lancering maar effecten maakte vervolgens weinig waar. De waaier presteerde bij mij overigens wel op goede hoogte. Voor de prijs zou ik deze laten liggen.

Dit was het enige product wat mij tegenviel. Het kruipende goud was nog enigzins "mooi" maar de rest van de cake was echt niet overtuigend. De schoten kwamen ook best hoog voor mijn gevoel.
Volgend jaar alleen nog maar Magnum, China Red en WTF voor mij... Jammer. :p

Had de Borocay en deze van Pangu. De Borocay ging nog maar leek net 20mm.
De Blade Runner had totaal geen burst. De effecten zijn opzich wel mooi maar heel erg klein.
De enige echte tegenvaller dit oud en nieuw voor mij.

Helaas was dit de enigste van pangu die uitgelverd werd aan mij. Wil niet zeggen dat het tegen valt maar dit was niet wat ik gewend ben van pangu en daarom in mijn ogen een tegenvaller. Misschien had ik te hoge verwachtingen… matige burst en spreiding was niet top was gewoon allemaal net niet, helaas

Een middelmatige cake in deze prijsklasse, het fijne kruipende goud is nog wel mooi maar verder niet indrukwekkend.

Had (logischerwijs) zichtbaar last van de wind met dat dunne goud, maar was gewoon niet best (zoals verwacht):

Hierbij ook een filmpje van mijn zijde (voor het eerst in 7 jaar weer wat beeldmateriaal geüpload).

De kleuren zijn goed en het is een cake met diverse effecten.
Ja, de wind speelt hier parten, maar het is overduidelijk dat hij te weinig burst heeft. Zowel qua spreiding als qua klank. Jammer! Niet Pangu-waardig mijns inziens.

Back
Bovenaan